Kapitola osmá

1.3K 35 10
                                    

,,Tatínek se asi zamyslel, Katie." Promluvila tím svým milým a sladkým hlasem Emily a přidala k tomu ten svůj dokonalý úsměv.

Fajn tak teď jsem skutečně rád, že Richard vzal Emily, mohl taky vybrat nějakou starší ženu či nějakou důchodkyni. Můžu být vděčný že mám tady Em. Od kdy sakra říkám slečně Clarke Em? Nebo Emily?

Netykáme si, ale já ji v hlavě oslovuji jako kdyby to byla moje přítelkyně, či snad nějaká moje kamarádka. ,,Tak v soukromí můžeme." Jakmile jsem to dořekl, Emily se začala smát a když mi došlo, jak to zní tak jsem se začal smát taky.

,,To znělo trošičku divně." Smála se pořád, až se chytla za břicho. ,,Trošku." Zasmál jsem se s ní a pak slyšel, jak mobil ohlašuje že přišla zpráva. S Em jsme si vyměnili nechápavé pohledy.

V tu stejnou chvíli jsme vytáhli svoje mobily a já tak zjistil, že mi píše moje sestřenka Gracie. ,,Je to důležité? Píše Vám Richard?" Zeptala se dost opatrně. Usmál jsem se a zavrtěl hlavou.

,,Ne, ne píše mi moje sestřenice Grace, Richard by si mě nedovolil rušit takhle pozdě večer. A já ho taky neruším když něco potřebuju." Zasmál jsem se a s úsměvem mrkl na slečnu Emily. Zdá se mi to, nebo se znovu díky mě červená? Ne, nezdá. Skutečně se červená a to jsem na ní jen mrkl.

,,Píše mi, že brzy přijede. Jak ji znám, tak mi bude chtít udělat překvapení. Ale tentokrát jí taky překvapím. Ví že mám dcerku, ale neměla ještě šanci se s ní vidět." Vysvětlil jsem rychle Em a sledoval, jak se dívá na Katie. Miluje děti, co víc si můžeš přát? Přiznej si to, začínáš k ní něco cítit Liame. Otravoval mě zase ten malý hlásek, který jsem se snažil neustále ignorovat.

,,Ťáťa še ňám ťu žamiloval!" Vypískla s velkým nadšením Katie a ušklíbla se na nás. Já i Emily jsme se na ní podívali. ,,Co povídáš, maličká?" Em pohladila Kat po vlasech a usmála se na ní.

,,Ňo.. Že še ťáťa žamiloval!" Zopakovala znovu s nadšením. ,,Asi se ti něco zdá, malinká." Ještě víc se na Katie svým krásným úsměvem usmála. Líbilo se mi jak Em oslovuje Katie. Taky to k ní sedělo.

Stejně jako k tobě sedí Em. Jste oba pro sebe ideální. Ozval se znovu ten hlásek, který už fakt začínám doslova a do písmene nenávidět.

,,Ťo še mi ale nežďá!" Založila svoje malinkaté ručičky v bok a zamračila se na Em. V tu chvíli jsme se začali společně s Em smát.

**********************************
Jelikož mi od jedné osoby hrozí, že mi utrhne hlavu, tak vydám další kapitolu ještě teď, ať se přiblížíme k těm zajímavějším kapitolám. 😂

Co říkáte na naší rozumbradu Katie? To je ale Einstein co? 😂 A co ten Liamův hlásek, který mu říká že se k Em hodí? 🤔❤️

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat