EVET o günde onun için akmıştı o göz yaşlarım şimdide...
*
Felix: Seung iyi mısın?
Seungmin: İyiyim herzamanki şeyler alıştım
Felix: Iyisin dimi bak gidiyorum ama eve varınca bana yaz
Seungmin: Tamam sıkıntı yapma senSıkıntı yapmasın emin misin seungmin canın bu kadar yanarken. Neden hep böyle ona karşı hep yeniliyorum o sırada Bangchan'a bağırmak çağırmak istedim neden sınırlar var aramızda neden insan dedin bana neden ben değil de o tek tek cevapsız sorular hepsi. Hep böylemi olacak hem yakın hem uzak, bir araya çizgiler çekip bir yakın mı davranacaksın kalbimi en çok kıran bu. Daha iki gündür tanıdığı kızı bana, felix'e savunuyor. Neden hep o kız haklı çıkıyor ki neden neden...
*
Lunapark geldim deniz kenarında bir lunapark rahatladığım iki yer aynı anda bu şehirde en sevdiğimikinci şey birinci onun burada yaşaması ne kadar acınasayım.
Onu ilk burada aşık olduğumu anlamıştım ailelerimiz bizi buraya getirmişti 16 yaşında falan gondola binmiştik ikimizde hiç korkmamıştık ayağa kalkıp yıldızlara uzanmaya çalışmıştık. Klişe biliyorum ama ben yıldızlara onun sayesinde sevdim.
Şu an hala yerinde duran gondola bir daha ayak basıyorum yıldızlara uçmaya biniyorum ya da denize uçmaya kimsenin beni bulamayacağı derinliklere.
M: Afedersin kayar mısın orayı sadece tek başına oturmayı planlamıyorusun umarım
Seungmin: Ah afedersiniz görmedim sizi
J: Bir dahakine görsen iyi olur
M: Tamam bir sakin ol askim
Seungmin: Sevgili misiniz?
J: Noldu zoruna mı gitti
M: Dur be Jisung hemen havalara girme ama senin gözlerin niye kızarmış? Ahh afedersin fazla meraklıyım. Tanımadığın kişiye niye anlatasın.
Seungmin: Anlatmak isterim aslında ben Seungmin, Kim Seungmin
M: Bende Minho, Lee Min-ho bu atarlı beyfendide manitam Ji-sung, Han Ji-sung
Seungmin: Menum oldum gondol başlıyor inince konuşuruz birazdanİlk kez böyle birşey yapıyorum tuhaf geliyor felix ya dan Chan'ın tanıştırmadığı birileri biraz tuhaf tipleri olsada tatlılar.
Şimdi uçma zamanı bir gün sana doğru gelebilmek için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER•chanmin
FanfictionOna asla hislerimi açlamamalıydım aramıza kalın duvarlar öreceğini bilseydim...