BAJI
Kadifemsi duvarlarınızın durgunluğunu hissetmek onu içeri çekiyor. Gerçekten onun kendini kontrol etmesini mi bekliyordunuz? Baji, tanıdığın en fevri adamdan bahsediyordu. Bunun için yaşamayı sevdi ve sen de yaşadın. Siki serviksini öpüyordu ve sen çok uzaklara gitmiştin. "Seni dolduracağım." Duvarların onu daha fazla içine çekerek karşılık olarak inledin. "Baba lütfen!" Onun sana vermek istediği kadar sen de onun boşalmasını istedin. "Sürtük amcığımı doğuracağım." Söylediği sözler kesinlikle pis ve sahiplenme ile bağdaştırılmış ama onun nerede olduğu umurunuzda değilmiş gibi. "İçime boşal lütfen." Daha da dolu hissetmek isterken neredeyse acıyla sızlandın. Baji, ikiniz de aynı anda uçurumun kenarından yuvarlanarak, içinizin derinliklerine toplarını çarpmadan önce neredeyse kükreyen bir ses çıkardı. İkiniz de iyileşirken şey odayı doldurdu. "Hey bebeğim tekrar gidelim." Baji bunu bir kez öğrendiğinde asla tatmin olmadı ve görünüşe göre gecenin geri kalanında ellerinin ve dizlerinin üstünde olacaksın.
MIKEY
İkiniz de gerçekten bir aile istemediniz, bu yüzden doğum kontrolündeydiniz ama ikinizin de zevk aldığı bu duyguydu. Onunla birlikte gelen cinsel duygular. İçine boşalmak her zaman kendini kaybettiği bir rüya gibiydi. Taşakları kıçına tokat atıyordu. Elleri belinizde, belinizde kesinlikle morluk bırakacak bir tutuş. Mikey'nin gözleri senin yüzündeydi, onun seni ne kadar iyi hissettirdiğini görmek için mimiklerini izliyordu. "İçine öyle bir boşalacağım ki sana böyle hissettirenleri asla unutamayacaksın." Bir bakıma, senin onun ve onun yalnız olduğundan emin olmak için iddiasını ortaya koyuyordu. "Sana bir bebek becereceğim." amın sıkıştı ve Mikey aklını yitirdiğine yemin etti. "M' çok yakın lütfen" diye inledin ve Mikey için kalçalarını seninkilere, eli klitorisine gelmeden önce olduğundan daha hızlı çarptı. Mikey hiçbir zaman içinize boşalmadı ve siz onun adını haykırarak gelmiştiniz. Tüm boşalmanın döküldüğünü görünce senden uzaklaşıyor. "O bebeği boşa harcayamayız." Bir sonraki şey, onun horozunun senin içinde olduğunu bir kez daha senin içine geri boşalır.
MITSUYA
Muhtemelen herkesten daha çok seviyordu. Her zaman seninle bir aile kurmak istedi, bu yüzden bunu söylediğinde içine boşalmasını istedin, hayır demeyecekti. Bir eli klitorisin üzerindeyken, diğer eli bacaklarından birini omzunun üzerinden tutuyordu. "Bana ne istediğini bir daha söyle bebeğim?" Başın zevkle geriye atılmıştı ve dudaklarından dökülen iniltiler bir melodi gibiydi ve onu daha hızlı daha derine inmeye ve kendini ona kaptırdığını görmeye teşvik ediyordu. "İçime boşal, lütfen içimdeki bir bebeği becer." Zavallı suistimal edilen amın, sadece onun ve onun tarafından üremek için çok iyi yalvarıyordu. "Bütün bu boşalmayı iyi bir kız gibi alacaksın, seni doldurmama izin ver." Evet diye mırıldandın. Ona her zaman iyi davrandın ve şimdi bebekleriyle şiştiğin düşüncesiyle deliye dönüyordu. "Mitsuya boşalacağım." Orgazmınız sizi çok etkiledi ve Mitsuya sizi becerdi ve bu süreçte sizi doldurdu. Mitsuya seksten sonra bu anı sana aşkını hatırlatmak için aldı "Seni çok seviyorum bebeğim." Alnınızı öper.