Корпус розвідки

62 8 0
                                    

Я сказала пекло? Ні, це дещо гірше. Ранній підйом та жорстокі тренування — це лишень мала частина того, з чим нам належить зіткнутися. Ніч пройшла також не дуже. На жорстких ліжках спати було неможливо, пів ночі мені докоряло питання —"А чи є тут наші маленькі друзі-клопи та таргани?".

Прокинулись, вдягнулись та на пробіжку. Десять кіл по пустищі для розминки. Схоже, мої ноги до сих пір повністю не відновились, і вже на третьому колі я стомилася і бігла в кінці. Але я була не одна, зі мною був мій новий друг — Армін. Хороший хлопець, розумний, від Кіса тримається подалі.

Після пробіжки — в їдальню. Спітнілі та голодні, ми увірвалися в чудове місце, де є їжа. Тепер, це моє улюблене місце!

Схоже, не я одна не виспалася. Це тішить, страждати краще разом. Половина їдальні клювала носом у тарілку. Знову каша... Недоварена та несолена, з великими грудками. Хоча, Петра запевняла, що кадетів годують добре.

Після їдальні — вправи. Розтяжка, силові та ще купа всього різного. Я вже хотіла була здатися та впасти замертво, як оголосили довгоочікувану перерву. Дві години свободи та відпочинку!

Ми з Євою впали на землю. Вона почервоніла та виглядала потріпаною. Відчуваю, що я не краща. Моє довге волосся, заплетене в косу, давно розплелося і тепер прилипло до пітної шкіри. Жахливе відчуття, якщо чесно.

— Єво,вставай, підемо води у їдальні поп'ємо.

— Ага, — стомлено відповіла вона.

        
***

  
Приблизно так і проминули наступні два дні. Ми стрибали, махали руками, повзали по бруду та дуже багато бігали. Нажаль, я помічала, що поступово ставало все більше та більше порожніх ліжок та менше кадетів. Не всі здатні витримати такі інтенсивні тренування, недосип та голод. Єва сказала, що вони відправлялися на поля. Сіяти зерно та копати землю. Їх не було за що звинувачувати.

Нарешті, нам донесли, що наближається щось цікаве. Ми вийшли на те саме пустище. Здається, воно простягалося на декілька кілометрів. В цій його частині ми ще не були.

Перед нами стояло декілька конструкцій. Приблизно такі ж стоять у всіх парках розваг, тільки під ногами був батут. Ми будемо стрибати?

— Сьогоднішній тест покаже нам — хто здатний нести службу, а хто піде назад до матусі під спідницю, — пояснив нам Шадіс — Це аналог ППМ. Приладу просторового маневрування. Не зможете втриматися тут, ніхто вас і близько не допустить до справжньої техніки.

Світанок по ту сторону стіниWhere stories live. Discover now