Суд

43 6 0
                                    

Це було лише чотирнадцять годин тому.  Як же хочеться повернути час назад, щоб все змінити!  Хоч що-небудь…

Всюди була кров.  Її було надто багато. Стільки крові просто не буває! Але вона є. А ще дим ... Точніше пар, що виходив із повалених кінцівок титанів.

Наш загін стояв на даху однієї будівлі. Сьогодні ми мали визначитися зі своїм вибором і принести присягу. Присягнути на вірність королю…

Проте зараз ми дивилися на занурене в хаос місто. Скільки руйнувань! Скільки смертей! Так завжди після атаки титанів? Стільки втрат?

  — Ще б один день, і я опинився б у поліції… У безпеці, — у Жана знову почалася паніка. Він упав навколішки і схопився за голову обома руками. Його лихоманило. Він завжди був боягузом, але я його не звинувачую. Мені теж страшно, але треба зібратися.  Потрібно боротися, інакше загинемо всі. 

Почувся звук ляпасу. Жан ошелешено на мене глянув. Вибач, хлопче, але так треба.

— Зберися ганчірко! — гаркнула я, не впізнаючи власного голосу. Той здригнувся і трохи стиснувся. — Толку зараз плакати? Ти солдат! Отже, треба боротися! Чого тебе навчали три роки? Чого нас усіх навчали? Вбивати? Отже, будемо вбивати їх до останнього подиху.

Це подіяло. Хлопець припинив істерити і взяв себе в руки. Ну от, так краще. Хто б мені тепер такого ж ляпасу підвісив? Друзі, будь ласка.
Наші суперечки закінчилися дуже вчасно, тому що вже за десяток метрів від нас з'явився перший титан. В атаку, друзі! Того жаху, як раніше, я вже не відчувала. Страх був, але це нормально, так треба.  
Ми одночасно випустили троси. Мікаса та Конні кинулися вперед. Один титан повалений. Хороша робота!

Я не пам'ятаю, коли ми розділилися, не пам'ятаю, як рука заносила смертельні удари знову і знову. Перед очима стояв лише жах, страх за себе та друзів.

Я полетіла до титана, що рухався праворуч і, прикінчивши його, попрямувала до наступного. Я бачила неподалік деяких зі своїх, але невдовзі всі зникли з мого поля зору. Вбивши чергову жертву, я «полетіла» далі. Які ж вони потворні! Титани не були однаковими, в кожного був свій колір очей, колір волосся, навіть статурою відрізнялися.  Але чому?  Ми люди, різноманітні лише завдяки своїм батькам, а ті своїм… Тож якого біса?  Звідки вони взагалі беруться?

Поки я міркувала про це, я не помітила одного титана, і той схопив мій трос. Почуття опори було втрачено, я бовталася у повітрі і нічого не могла вдіяти. Титан взяв мене у свою велику долоню і стиснув. Чорт як же боляче!

Світанок по ту сторону стіниWhere stories live. Discover now