День посвяти
Ми стоїмо рівними рядами, чекаючи палкої промови командира. Ерена з нами не було. Його взагалі ніхто не бачив після суду. Сподіваюся, з ним усе гаразд. Йому дуже сильно дісталося від капрала Леві... Холодок пробіг по моїй спині від однієї думки, що я буду під його командуванням. Усвідомлення, що цього ніяк не уникнути, викликало в мені жах.
Зараз були останні миті нашого перебування у кадетах. Останні секунди, щоб визначитись з вибором. На обличчях кадетів помітна невпевненість. Сумніви — найгірший ворог. Тому я вже все вирішила і піду до своєї мети з високо піднятою головою. І ніякий містер-холод мене не налякає!
Нарешті вийшов Ервін. Як завжди серйозний і зосереджений.
— Зараз у вас є вибір: бути одним із нас, або обрати інший шлях. Наше завдання — досліджувати нові території та вбивати титанів за стіною. П'ятнадцять відсотків із вас: загине у першій же вилазці. Мало хто переживе перші три роки. Але якщо ви виживете: станете надією та майбутнім людства! Ті, хто вирішив приєднатися до Розвідкорпусу, крок уперед! Інші вільні.
Зробивши крок уперед, я заплющила очі, глибоко дихаючи. Не впевнена, що це підходило для підманювання кадетів. Зовсім не певна. Я відчула ледве вловимий вітерець на шкірі. Деякі йдуть. Не всі бажають віддавати своє життя за майбутнє інших. Доки кадети йшли, я чула віддалені голоси тих, хто залишався позаду. Хтось молився, хтось схлипував. Невже деякі з новаків так боїться? Коли все стихло, Ервін Сміт знову звернувся до нас.
— Тепер ви офіційно приєднані до загону розвідки. Віддайте ваші серця! — Я приклала руку до серця і розплющила очі. Майже весь 104 загін був тут. Принаймні ті, хто вижив.Жан стояв і тремтів, явно не розуміючи, що він тут забув. Ці думки миготіли в голові, адже ще був шанс усе виправити та піти. Ніхто б його не засудив. Кріста та Імір теж тут, Мікаса, Армін та інші. Не вірю своїм очам. Ми всі разом?
Остаточно відійшла я лише тоді, коли ми приїхали до замку, в якому знаходився весь Розвідкорпус. Я швидко дізналася знайомі околиці.
— Так, за три роки нічого не змінилося, — прошепотіла я, все ще перебуваючи в роздумах.
— Ти щось сказала, Клеррі?
— Ні-ні, тобі здалося, Райнер, — махаючи руками, протараторила я. Потрібно слідкувати за словами, а то випадково себе видам!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Світанок по ту сторону стіни
FanficФандом: Атака титанів Рейтинг: Гет, NC-17 Розмір: Максі (56 части) Пейрінги: Леві Аккерман/ОЖС, Персонажі: Леві Аккерман, ОЖС, Ервін Сміт, Ерен Єгер, Мікаса Аккерман, Ханджі Зої Жанр та мітки: AU, Hurt/Comfort, Ангст, Антиутопія, Дружба, Кохання/Не...