No niin, hei taas!
Täällä minä olen uuden one shot -kirjan kanssa, kun oikeet tarinat edistyy etanavauhtia, mutta ei se mitään.
Tosiaan tänne kirjottelen kpop oneshotteja muista groupeista kuin BTS:stä, ja BTS-oneshotit tulee silti Take My Hands:iin (käykää kurkkaan, jos kiinnostaa). Kirjottelen varmaan pääasiassa NCT, Skz, Seventeen, Monsta X, Ateez, mutta katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Kirjottelu ei tosiaan varmaan ainakaan tässä ekan vuojen aikana tuu oleen kauheen aktiivista, koska oon lähössä vajaan kahen kuukauden päästä (kesä 2022) vaihtoon Taiwaniin melkein vuodeksi, joten ei ehkä otollisin aika alottaa uutta juttua, mutta noh...
Ööö niin joo, sisältövarotukset on kuvauksessa, en sano niistä erikseen, joten jos jokin noista aiheista tuntuu pahalta, suosittelen etsimään jotain muuta luettavaa täältä Wattpadin syövereistä <33
Kopsasenpa nopeasti tämän tekstin tuolta mun profiilista tännekki, koska nää on hyödyllisiä/tärkeitä huomioita mun kirjottamisesta:
- Kirjotan imperfektissä, yksikön 1. tai 3. persoonassa
- Vaihteleva laatutaso
- Joissain mun kirjoissa voidaan romantisoida/normalisoida/hyväksyä sellasia asioita, joita ei todellakaan pitäisi (minun itsenikään mielestä). Mun tarinat/kirjat eivät siis kerro minusta tai ajatusmaailmastani suoraan mitään (paitsi tietenkin mun päiväkirja :))
- Kaikki fanficit ovat täysin fiktiivisiä, kuten nimikin jo kertoo
- Groupit, joista tuun kirjottaan/kirjotan/oon kirjottanu: BTS, Stray Kids, Ateez, Monsta X (joo ja no näköjään se NCT myös, ja ehkä Seventeenkin jossain hamassa tulevaisuudessa)
Lisäksi haluaisin vielä sanoo tosta noin, kirjotus- ja yhdyssana-/asiavirheistä, että jooko, huomauttakaa mua niistä, olen pieni perfektionisti, thänks <3
Ei kai siinä muuta, hyviä lukuhetkiä!
(Edit: Ainiin, piti myös mainostaa You Make Me Begin -kirjaa, joka on siis Taekookia, et jos kiinnostaa :'))
YOU ARE READING
Satellite Radio
FanfictionHänen silmänsä kimmelsivät, olivat kuin tähtitaivas, ja hetken minusta tuntui, että näin niissä avaruuden. ♡ He maistoivat toisissaan toisensa ja itsensä, he eivät tienneet, mitä se oli, keitä he olivat ja miksi he olivat vai olivatko he ollenkaan...