~16~

38 7 3
                                    

Ayağımdaki ağrı ile uyanmıştım. Yatağımın yanındaki komodin'in üstündeki telefonumu alıp saate baktım. Saat henüz 09:23'tü. Yatağa tekrar uzanıp tavanı seyrettim bugün ne yapmak istediğimi düşündüm. Kafeyi açmak istiyordum ama abim ne derdi bilmiyordum. O anda telefonum çaldı. Yeşim'di.

"Efendim." dedim telefonu açar açmaz.

"Kanka nasılsın?"

"İyi sayılırım, sen?"

"Ne demek iyi sayılırım? Elis bir şey mi oldu?"

"Ayağımı incittim de." dedim.

"İyisin dimi sorun yok?"

"İyiyim abim ile doktora gittik zaten."

"İyi bari rahatladım biraz olsa, tamam o halde ben işime dönüyorum kendine çok dikkat et öptüm."

"Tamam, görüşürüz." diyip telefonu kapattıktan sonra kalkıp yatağımı topladım. Duş almam gerektiğini saçlarımın yıka bizi diye bağırdını fark ettim. Hemen duşa girip çıktım. Sonra giyinip aşağı indim, indiğimde Eren mutfaktaydı.

"Günaydın civciv." demiş mutfakta olan masanın üzerine son tabağı koymuştu.

"Günaydın, ne kadar çok şey yapmışsın." dedim masaya otururken.

"Sevdiğim kızın kötü olduğunu bilmek üzüyor, elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum." demiş ve ağzına bir dilim salatalık atmıştı.

"Her şey çok lezzetli olmuş" dedim. Önümdeki pankek'ten bir ısırık alırken.

"Şimdi ne olcak?" demişti Eren.

"Ne olmuş ki?" dedim.

"Biz Elis biz ne olacağız?" demişti Eren gözlerimin içine bakarken.

"Seni seviyorum, bunu biliyorsun ve bana umut veriyorsun ama sorularıma cevap vermiyorsun." diye eklemişti.

Elimdeki pankekin son kısmını ağzıma artıp yutkunup konuştum.

"Her şey üst üste geldi üzgünüm net bir cevap veremedim." dedim Eren'in yüzüne bakarken.

"Sorun değil." demişti ama sesinde burukluk vardı.

"Eren......seni seviyorum" dediğim şeyle şok olmuş yüzüme baka kalmıştı.

"Eren?" kalkıp yanına gitmiştim hiçbir tepki vermemişti. Aniden kalkıp bana sarıldı.

"Elis, ben yıllardır bu anı bekliyorum" demişti kafasını omzuma koyup kokumu içine çekmişti.

"Yıllardır bunu yapmak istiyordum." dedi.

(Çok masum geldi gözüme şu an Eren kfmgirncoemco)

Kafasını kaldırıp yüzüme baktı Eren benim yüzüme ben Eren'in yüzünü seyrediyordum. Sonra gözlerim dudaklarına kaydı ve oda fark etmiş olcak ki küçük bir kıkırtı duydum. Sonra dudağıma ufak bir buse kondurup geri çekildi.

"Seni seviyorum çilek kadın"
"Seni seviyorum çikolata adam"

Bu bizim ilk buluşmamızdı sanki, yıllardır birbirimize hasret kalmıştık gibi sarıldık. Birbirimizi hiç bırakmamak adına sımsıkı kenetledik ellerimizi. Sıkıca sarıldım sevdiğim adama kokusunu içime çektim. Onu bırakmak istemiyordum.

************

Umarım beğenirsiniz🐾

Çikolatalı Çilek | Instagram Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin