*Ryujin szemszöge*
Ma van április 6 és már a harmadik nap, hogy összetörem...
Talán így lesz a legjobb neki hisz boldog, mit is tudnék én tenni érte? Többet se tudok nyújtani neki mint ő...
Mrs. Tökéletes....
Ki szálltam az ágyból majd lementem a konyhába, a lépcső alján hallottam, hogy telefonál valakivel.
Nem lenne szabad ezt tennem...
Yeji: nem, ma nem jó...
hát öm tudod szeretnék vele is időt tölteni és rettentően hiányzik nekem.Neki dőltem a falnak és halk sóhaj hagyta el számat.
Bárcsak ez a mondat nekem szólt volna, hogy velem szeretne lenni....Unottan lementem elkészítettem a kávét szemébe se nézve mégis azt éreztem, hogy szomorú. De már nem ölelhetem át mint régen mikor "mi" voltunk.
Barátnője van és ez neki lesz majd a dolga...
Reggelimet elfogyasztva fel akartam menni a szobába mire megérintette vállam és vissza rántott.
-Hé Ryu haragszol rám? nézett rám szomorúan.
Mit is tudnék mondani nem akarok rá nézni azzal csak fájna, de muszáj leszek.
-Nem. Ez butaság nem haragszom. Halovány mosolyt láttam arcán.
-Szóval... öm nincs kedved délután nézni egy filmet? Persze ha szeretnél...
Na tessék délután nem a szipi szupi barátnőjével akar lenni?
-Öm igen persze szeretnék.Na most estél gödörbe Ryujin... Gratulálok.
Azzal, csak rám mosolygott én pedig felmentem a szobába.*Jennie szemszöge*
Ma kitaláltuk Nayeonnal, hogy sütni fogunk valamit ketten, bár ahogy elnézem elég fura lesz ez, na de sebaj.
****
Éppen öntöttem volna a lisztet a mérőbe amikor Nayeon ujjait éreztem meg derekamon. Elkezdett csikizni persze a liszt meg kiborult...
-Nayeon neeee!!! Nagyon csíkos vagyok, kérlek!! kezdtem hangos nevetésbe.
De szavamat nem hallva folytatta mire én megfordultam és szembe találtam magam egy mosolygós lánnyal.
Nem bírtam ellenállni... megcsókoltam....
lelökött a kanapéra s úgy folytattuk tovább...*Lisa szemszöge*
Miért nem velem akar lenni délután? Tudja jól, hogy mi a munkám és hogy ritkán van szabadidőm, de mire lenne már csak azt hallom mással töltöm a délutánt..
Miért? Ezt érdemlem?
KAMU SEDANG MEMBACA
A titokzatos katona /Jenlisa ff./ BEFEJEZETT
PertualanganA nevem Lalisa Manoban, mivel Thai származású vagyok ezért be kellett állnom katonának. Sok embert mentek vagy megyek háborúba is ha kell, de a legutóbbi mentés valami más volt... Ezt elfogom titkolni tőle.. De még tőlem is. A nevem Kim Jennie, egy...