Kezdjük a legeslegelején. Park Jimin vagyok 16 éves. Nagyon szegény családból származom, akik most Busanba élnek. Én már kerekken 1 éve költöztem ide Szöulba szerencsét próbálni. Hát ami többé kevésbé síkerült az elején, de találtam egy kibaszott álást ami kurva szar! Az elején amikor elmentem az állásinterjúra azt mondták hogy majd íródába fogok dolgozni. A faszt azt! Másnap meg megfenyegettek hogy ha nem vállalom el a rudtancolást kinyírnak . Kurva szarul keresek. Annyira elég a bevitelem hogy kifizessem az albit plusz vegyek magamnak 1 kg kenyeret és margarint egy egész hónapra. Jah meg ugye persze cigit és ha jutt belöle akkor whisky-t. Kedvenc italom bárhogy is nézzük. Már 12 éves korom otta dohányzóm és tönkre teszem magam. Azon a kis mocskos munkahelyemen veszítettem el a szüzességem. Ha nem azt teszem amit a vendég mond akkor nem kapok fizut egész hónapra, ami nem fasza mert kell az albira és kajára. Igen ez vagyok én. Ma reggel mint minden nap az ébresztő órám kurva idegesítő csőrgésére keltem. A kis 100 éves nokiámon megnéztem az időt. Nincs pénzem venni új telefont szóval ez is megteszi. Az a lényeg hogy rajta legyen minden ami nekem kell. Most láttom hogy Yonngi hívott( a főnököm🙄) , szóval vissza is hívtam.
- Jó reggelt főnök! Miben segíthetek?- Kérdeztem álmos és unott hangal.
- Oh. Szia ribi csak az időt pazarolom rád szóval gyorsan egy mondattal elmondom. Ma a bárba egy híres ember jön szóval te fogsz neki táncolni. 10 perc múlva legyél itt. Szevasz!- köszönt el búnkon a főnököm és le is rakta. Már unom hogy lenéznek,pedig nem is csináltam semmi rosszatt. Nincs kedvem a naphoz. Az utolsó kis boldogságomat is elvette az a kis szemét, szóval kurva jó. Gyors léptékkel bementem a fürdöbe és lezuhanyoztam fogatmostam és megfésültem a hajamat. Felvettem a rúd táncos szerkót ami egy háló volt meg tanga. Kezdem már megszokni hogy bevág a seggembe. Még az elején nagyon fájt. De az első szexemnél kellemesebb volt. Egy bebaszott 60 éves vette el a szüzességgel amit nagyon bánok. Gyorsan egy kis kenyeret bekaptam ,hogy ne esek össze. Beértem a bárba és már mindenki rám várt.-Késtél ribi!-szólitott meg a seggfej.
-Elnézést úram!- Hajolok meg illedelmesen. Miután felegyenesedtem egy nagyon jó képű férfit látok meg. Egy fekete öltönyt viselt, fekete ingel és fekete zakóval. A keze és a karja tele volt tetoválva. Szemöldökében,a szájában és a fülében piercingek voltak. Lélegzett elálló volt számomra. Meglátta a köcsög fönökömet és ugye engem. Sétált felénk miközben nagyokat vigyorgót rám. Én a szokásos póker arcomra néztem rá. Egyből észre is vette. Lassan ideért.
- Jónapot Mr Jeon Jungkook!- Hajolt meg főnököm a férfi elött. Én is követtem példáját ,mert féltem mit tessz velem majd.
- Jónapot magának is Mr Min és Szia Jimin!- Mosolygott rám és a seggfejre. Honann tudja ez a nevem ha? Ki engedte meg ezeknek hogy elmondják bárkinek is a nevemet. Baszodjanak meg. Na én most rákérdezek hogy honnan a faszomból tudja.
- Ha szabad kérdezem honnan tudja a nevem.-kérdeztem meg a jó pasitól.
- Persze hogy szabad. Utánad kerestem a neten. Yonngival amikor telefonáltunk mondta hogy a legjobb embert küldi majd, hát is ránéztem a bár weboldalát.- Mosolygott rám tovább. Magamba ezer, meg ezer kérdés bolyongott. Hogy van weboldala a bárnak, meg hogy miért mosolyog rám, stb,stb,stb. Nincs kedvem leírni egytől egyik, mondatról, mondatra. Egy jó pár percig gondolkodhattam ,mert a seggfej főnök eltünt. Ez még hova a faszba tünhetett. Na mind1.
- Mit hozhatók? - Kérdeztem az úrtól. Már egy 5 perce ülhetett és bámulhatott rám az biztos.
- mm... Whisky-t szeretnék téli jégel.- nyalta végig nyelvét szája vonalán amitől majdnem gondok voltak lent.
- Oh értem 1 pillanat és hozom.- Rohantam a pult felé. 15 másodperc alatt el is értem szerencsére és 1 perc alatt összedobtam az italt. Lassacskán odaértem a férfihez aki nagyon nézett. Lehet tudni hogy az egyenruha egy háló amin a kocka hasam látszodik szóval odanézett. Én kibaszott kínosan éreztem magam.
-Elnézést kezdem magam kellemetlenül érezni.- Szóltam rá egyből.
- Bocsánat. Ideül mellém?- Kérdezte. Szó nélkül leültem végre.
- Nem is akarja hogy táncoljak? Fura maga!-Néztem rá furán.
- Én mást akarok veled csinálni.- Suttogta pervezen a fülembe.
- ohhh.. bocsánat. De kérem tegezzen.Csak 16 éves vagyok.
- Mivan?? Te csak 16 vagy? Nézel ki 20 nak. Engem az nem érdekel akkor is megbaszlak. Gondolom már rég óta nem vagy szűz igazam van?- kérdezte meglepetten és pervezen.
- Persze.- Csak ennyit bírtam kinyőgni. Azt hittem hogy illedelmes és elegáns pasas, de kurva nagyott tévedtem.
- Ma megkegyelmezek! De holnap nem foglak. - Suttogta megint.
- Miért csinálja ezt?
- Mert veled nagy terveim vannak. - Megitta az 1 pohár whisky-t 30 másodperc alatt és itt hagyot. Ez meg mi a faszt akar már tölem geci. Nem is érdekel majd este gondolkozok. Már jött is a főnök kihallgatni. Én azt mondtam csak hogy megitta a whisky-t nem beszélgettünk meg nem történt semmi. Lusta vagyok neki most dumálni. Szóval munkába is áltam...
1 fejezett❤❤❤
Remélem tetszett. Csók😘
YOU ARE READING
To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]
HorrorSziasztok! Végre visszatértem egy új storyval. Ez a könyv nagyon erős horror, de persze a 18+ os tartalom sem maradhat ki. Nem fogom magam visszafogni káromkodás terén sem. Remélem tetszeni fog!😘 Puszillak titelet❤😘 "-Hagyj békén te rohadék!- üvö...