Joel:in pov:
Oli aamua heräsin 10 aikaan. En muistanut missä minun piti olla 10 aikaan. Sitten juolahti jostain mieleen että olin unohtanut treenit. "Ei vittusaatana" uusin niin lujaa että linnutkin lensivät puusta. Laitoin ryhmäämme viestiä että olen myöhässä. Aleksi tuli hakemaan minua. Olimme studion pihalla kun kuulen Aleksin hiljaisen äänen "Joel hei.. odota." Pysähdyin ja kysyin "nohh.. mitä little man." Aleksi vastasi tylsästi "tai ei siis mitää" lähdin studiolle.*Timeskip treenien loppuun*
Nikon pov:
"Hei Joel tuuks juttelee?" Kuulin Nikon huutavan studion keittiöstä. "Juu" vastasin samalla kun kävelin keittiöön päin. "Olit tänään tosi hiljainen" kysyi Niko huolestuneena. "Öhh.. silloin aamusta kun Aleksi haki mut..niin se oli sanomassa mulle jotain mutta ei se sit sanonukkaa" vastasin allapäin. "Mee kysyy siltä, ennen ku se lähtee himaan" Niko hoputti minut menemään.Aleksin pov:
"Voitko heittää mut kotiin" Joel kysyi tullessaan keittiöstä. "Juu kaipa mä voin heittää sut" vastasin vähän hiljaa. Muistin kun aamusta meinasin kertoa joelille että tykkään hänestä. En tiennyt mitä mieltä Joel oli siitä. Olimme Joel:in pihassa. "Kiitos Aleksi kun jaksat käyttää aikaa tälläsee" sanoi Joel noustessaan autostanu. "Juu ei se mitää" vastasin hymyillen ja vähän ehkä punastuen. "Nähään sit huomenna" Joel sanoi. Olin hiljaa ja rupesin miettimään että meillä ei ole huomenna edes treenejä. Pääsin vihdoin omaan kotiini. Sain viestin puhelimeeni.
Henkilö: Joel❤️
Joel: Hei! Haluaisitko tulla käymään mun luona huomenna.
Minä: juu voin mää.
Joel:in pov:
Vihdoin uskaltin pyytää Aleksia tulemaan luokseni. en vain tiedä mitä Aleksi miettii minusta, entä jos hän vihaakin minua, taitai mitä teen jos hän tykkääkin minusta.
*Timeskip seuraavaan päivään*
Vihdoin oli koittanut aika kun Aleksi pimpotti ovikelloani. Laitoin äkkiä harmaat college housut ja musta hupparin päälle. Avasin oven ja näin todella komean Aleksin seisomassa oveni edessä. "Moi Aleksi" sanoin ehkä vähän söpösti. "Moro" vastasi Aleksi todella miehekkäästi. "Mennää vaikka tonne sohvalle istumaan" sanoin Aleksille. "Juu onks sul viiniin, kaljaa yms?" Aleksi kysyi. "On mun tääl valkoista ja punaista viiniä, kumpaa haluat?" Kysyin koska halusin olla kohtelias. "Tykkään edemmän valkoisesta" vastasi Aleksi joka oli käpertynyt jo hupparini ympärille. Menin olkkariin ja katsoimme elokuvaa. Oli pieni hetki hiljaista ja päätin ottaa esille asian miksi pyysin Aleksia tulemaan. "Aleksi hei mulla ois sulle asiaa" sanoin vähän katsoen alas. "No mitäs sulla on?" Kysyi aleksi nostaen leukaani ylöspäin ja hymyillen.
Sanoja: 374
Eka kerta ku kirjotan nii art ku huono..
Katotaan uskaltaa Joel sanoa Aleksille tykkäävänsä hänestä