Selam bebişler!
Yeni tanıtım filmi hazııır. Bu seferki tasarım kulkelebekk_ içindi. Lütfen seçmediğim diğer kişiler üzülmesin. Hepinizin kitapları o kadar güzeldi ki... Her biri hem tür hem konu olarak birbirinden farklıydı. Gerçekten de kaliteli eserlerdi. Hep yapmak istediğim gibi bir fantastik bilim kurgu, izlediğim diziye ait fanfic, romantiklikte çığır açmış romantik kurgu ve daha nicesi... Her biri hem konu bakımından farklıydı hem imlâ konusunda gayet başarılıydı. Seçim sürecinde birini seçtiğimde 5 dakika sonra kararımı diğeriyle değiştirdim, 5 dakika sonra bir diğeriyle ve 5 dakika sonra farklı birisiyle... Lakin "Yıldız Emaresi"nin olağanüstü betimlemelerini görmezden gelmem mümkün değildi. Okuyunca siz de Türk klasiklerini okuyormuş gibi hissedeceksiniz, eminim. Bunun da ötesi bu kitabın yazarının henüz çok taze bir kan olması. İnanılmaz bir şey. Bu satırlar henüz çocuk sayılabilecek genç kızımızdan nasıl çıkıyor diye düşünüp şaşıyorum. Umarım yeteneklerinin üzerine giderek bu yolda yürümeye devam eder. Zira şu anki hâliyle bile kitap basmış kişilere taş çıkartır.
Kitapla ilgili bahsedebileceğim daha çok şey var. Mesela karakterlerin her biri özenle çizilmiş. Diyaloglar Yeşilçam'dan fırlamışsına seviyeli bir temele oturtturulmuş. Sevgi ve nefret kavramları gerçekliğe oldukça yakın bir çizgide işlenmiş. Ve kitabın kalitesini anlatacak daha nicesi... Belki sizler de okuyup fikirlerinizi buraya yazabilirsiniz. Elbette direkt kitabın üzerine yorum olarak yazmanız daha hoş olur (:
Belki Wattpad kurguları gibi bizleri el üstünde hissettirecek bad boylarımız yok, evet. Ama raflarda Oğuz Atay'ın, Peyami Safa'nın yanında durmayı kaldırabilecek bir kitap var. Nahif karakterlerimiz, samimi sayılabilecek mahallemiz, her bir karakterin içsel yaşantısını görebileceğimiz cümlelerimiz var.
Betimlemeler alışık olmayanlar için biraz ağır gelecektir. Lakin gerçek bir kitap okumak isterseniz mutlaka tavsiye ederim.Her ne kadar tüm bu özelliklerden iyi olarak bahsetsem de bu kitaba video yapmanın benim için büyük bir risk olduğunu söylemem gerekiyor. O atmosferi yansıtamamaktan korkuyordum ki pek yansıtamadım. Bundan sonraki tanıtım filmleri için de bir örnek olmuş olsun. Sanırım gerilim, gizem, aksiyon, olay dolu kurgularda çok daha iyiyim :D
Not:
Arkadaşlar özellikle çabalayıp videoyu 4k kaydediyor ve kesitleri o şekilde bulmaya çalışıyorum. YouTube en fazla 1080p destekliyor. O yüzden lütfen en yüksek kalitede yani 1080p olarak izleyin. Daha keyifli olacaktır (:Öyleyseeee iyi seyirler diliyoruuum. 00:29-00:57 arasında geçmişte yaşanan olaylara ve karakterlerin küçüklüğüne yer verdim. Bunun bilincinde izlerseniz daha anlaşılır olacaktır. Tanıtım filmine aşağıdan ve yukarıdan ulaşabilirsiniz ⭐️
Tanıtım filmi;
Tanıtım filmi hakkında düşünceleriniz neler? Okumayı düşünüyor musunuz?
Film kapağı;
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yıldız Emaresi konusu:
•yetişkin içerik.•Karanlığın hâkimiyet kurduğu, simsiyah duvarların genişlettiği uzun koridora bir ışık huzmesi dağılmış; kaburgamın içini saran şiddetli sarsıntıya rağmen o duvarın ardından bakmıştım.
Atlas Oğuz, bir adamın alnına soğuk namluyu dayamış, içindeki buz tutmuş, katil kurşunu ateşlemek için silahın kabzasını sertçe tutmuştu. Ve benim bildiğim tek şey, şüphelerimin doğru çıkmasıydı.
O bir katildi ve ben, bu katile âşıktım.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Not: İsteyen herkes için kitap kapağı, karakter kartı ya da tanıtım videoları hazırlayıp kanalımda paylaşabilirim, bırakacağınız cümle arası yorumların ve vote'ların karşılığı olarak tabii ki! Kitap kapağı ve karakter kartı tasarımı için böyle bir şartım yok :)
Bu arada kitap kapağı ve karakter kartını 1-2 gün içerisinde, tanıtım videosunu ise 1-2 hafta içerisinde tamamlıyorum. Bilginize :D1) Kitap kapağı için: Hayalinizdeki tasarımdan kısaca bahsedip kapağa eklenmesini istediğiniz söz olup olmadığını belirterek ulaşabilirsiniz. Ulaşmadan önce "Kitap Kapağı Şartları" bölümüne göz atmayı unutmayın. 💛
2) Tanıtım videosu için: Kullanmayı düşündüğünüz karakterlerin gerçekteki isimleri, ilerleyen bölümlerde ne olacağı, kitapta geçen önemli sözler, arkaplanda olacak şarkı gibi videoda kullanabileceğim bazı şeyleri mesaj olarak paylaşarak bana ulaşabilirsiniz. Ek olarak, maalesef her kitap için tanıtım videosu düzenlemem mümkün değil. Mesela fantastik ya da tarihi kurgular beni fazlasıyla zorlar. Tabii önce içeriğine bakmak gerek. Bunun dışında editler uzuuuuun bir zaman aldığı için süre sıkıntısı yaşayabilirim. Hem kişisel yaşantıma zaman ayırmak hem de diğer kitabımla da uğraşabilmek adına ayda yalnızca 2 kişi için tanıtım videosu yapmaya karar verdim. Lütfen tanıtım videosu için şartları sağlamadan önce müsait olup olmadığımı sorun ve "Tanıtım Filmi Şartları" bölümünü detaylıca okuyun. İyi günler dilerim :)
3) Karakter kartı için: Kitabınızdaki ana karakterler ve gerçekteki isimlerini mesaj atarak ulaşabilirsiniz. Lütfen kitabınızın adını söylemeyi ve öncelikle "Karakter Kartı Şartları" bölümü okumayı da unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak & Tanıtım Filmi Tasarım [BİTTİ]
De Todo[BİTTİ] Cover & Trailer 🔱 Kapak | Tanıtım Videosu | Karakter Kartı Tasarımı & Kitap Tanıtımı ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Kişiye özel kitap kapağı, tanıtım videosu ve karakter kartı tasarlıyor, tasarladıklarımı paylaşıyorum. Ayrıca buradan...