Írói szemszög:
A történet Fu mester szalonjában kezdődik, ahol éppenséggel Marinette van nyári munkán.
- Megvolt az utolsó is Marinette. Köszönöm a segítséget, mint mindig. - Mondta a lánynak, miután az utolsó ügyfél is távozott.
- Szívesen Mr. Fu, csak kár hogy holnap kezdődik a tanítás. És ott van Chloé is még. - Rosszalta a dolgot Marinette.
- Oda se neki. Azért időnként eljöhetsz besegíteni, vagy csak beszélgetni. Már ha egy idős úr társasága elég.
A pillanatot egy portál megnyitása zavarta meg, amiből Gabriel Agreste új identitása, Monarch bukkant elő.
- Helló őrző!
- Ki maga? - Kérdezte Fu mester, mire megpillantotta a talizmánokat a férfin. - Nem, ez lehetetlen! - Próbált hátrálni ijedten.
- Már semmi sem lehetetlen! A kiválasztottjaid elfognak bukni! És most ide a katicabogár és fekete macska talizmánokkal! Még nem osztottad ki őket, igazam van? - Követelte a két ékszert.
- Soha! Wayzz...
- Ne csináld mester, túl öreg vagy ehhez! - Jött elő hirtelen a kwamija.
- Mi folyik itt?! - Zavarodott össze Marinette az egészen és Fu mester átváltozva egy pajzzsal szorította hátra Monarch-ot.
Gyorsan előkapta a talizmánok ládáját és Marinette-nek dobta.
- Fuss Marinette! Semmiképpen nem juthatnak hozzá a talizmánok! - Küldte el a zavart lányt.
- Semmit sem értek ebből!
- Csak menj!
Marinette elfutott a talizmánokkal, mire egy újabb portálon Katica jelent meg Fekete macskával, aki jelenleg Fekete nyúl volt.
Újabb harc alakult ki, ami az utcára került ki.
- Te segíts a mesternek, én a talizmánok után megyek! - Utasította Fekete nyúlat Katica.
- Mi a fenét keres itt Marinette?! - Értetlenkedett társa ezen.
- Összevissza ugrálunk az időben, persze hogy változik ettől! - Felelte és elindult.
Ezután Fu mester rosszul lett az átváltozás miatt.
- Bírja még? - Kérdezte Fekete nyúl.
- Félek nem. - Változott vissza a mester.
- Minden segítség kell most! - Vette magához Fekete nyúl a teknős talizmánt.
- Várjál...
- Plagg, Fluff, Wayzz, egyesülj! Most Fekete védővel küzdj Monarch! - Jelentette magát ki.
- Nooro, Fluff, Longg, Stompp, Roarr, egyesüljetek! - Újabb talizmánt egyesített Monarch is, amit nehezen viselt.
- Ha ezt így folytatja, belehalhat! - Figyelmeztette Fu mester.
- Inkább... magatokat féltsétek. Ellenállás, ütközés! - Esett nekik hogy megüsse őket, mire Fekete védő pajzsot húzott fel, de így is egy robbanás kíséretében elrepültek.
Katicabogár ezt észrevette és jobban sietett hogy megtalálja múltbéli magának eme változatát, akinél a talizmánok vannak jelenleg. Be is érte végül.
- Ne fussál el! Pöttyöket le. - Változott vissza Marinette-é a lány újabb döbbenetére.
- Te... én vagyok? Valaki elmagyarázná már végre hogy mi ez az egész?! Semmit sem értek! - Követelte a múltbéli Marinette.
YOU ARE READING
Miraculous New!
FanfictionAz ötödik évad első részén felbuzdulva elkezdtem írni egy új történetet. Ez csak egy próbálkozás, nem terveztem felhagyni avval amit most írok, de ezt is leakartam írni. Lesz ami lesz, az evolúció rengeteg lehetőséget tartogat/tartogatott!