1. fejezet: Ahol minden kezdődik

7 0 0
                                    

A Három Pont Akadémia onnan kapta a nevét hogy régen egy iskola alapító, Tom Lewis, három pontot ütött egy kőre a botjával. Lewis-nek később lett egy fia és annak is akinek a lánya Porsha Lewis is beiratkozott egy rúd harcos osztályba. Még 7 évesen kapta apjától a botját ami egy ütött-kopott fa rúd volt. Minek újonc  nebuló botját bele kell mártani az iskola tavába, hogy aztán avval üssenek bele egy kőbe három pontot. Ilyenkor megesküdszenek hogy fegyelmezett és erős harcos lesz belőlük és örök szégyen ha feladják a tanulást. Porsha is így esett túl ezen a folyamaton. Apja kezét fogva és a legszigorúbb tanárja jelenlétében őt is ütött három pontot egy kőre és ő is megesküdjék a becsületre. Tanára Mrs. Eleanor volt a legszigorúbb és a legerősebb harcos az akadémiában. Vajon Porsha is olyan lesz mint az ősei?...



- Au! - Hallatszott egy hang egy emeletes ágy alsó ágyáról. Nem más Szólalt meg mint maga Porsha Lewis, aki épp kelt fel reggel - persze késve - és beverte a fejét a felső ágyba. Innmàr ez a 8 év az akadémiában számàra.
- Jól vagy Porsha? - Kérdezte egy kedves lány hang aki épp akkor jött be a szobába. Szeme barnán világított, haja élénk gesztenye barna volt. Ő volt Savannah Posey.
- Jól...- Dünnyögte a lány álmosan.
- Már fél hét?!!? - Rikkantotta és felkapta a ruháját az ágy melletti komódról.
- Épp akartam szólni, de olyan mélyen aludtál...
- Oké, köszi, de most ROHANNOM KELL! - mondta Porsha és becsapta a fürdőszoba ajtót. Az akadémia bentlakàsos, hogy a diákoknak legyen több idejük a harccal foglalkozni. Savannah és Porsha viszont szabadidejükben cseppet sem a harccal foglalkoztak, hanem elmentek a városba csavarogni. Savannah viszont annál jobban vívott mint Porsha.
Pár perc után kinyilt ismét az ajtó és Porsha kilépett.
- Mehetünk. - Jelentette ki, már nyugodtan.
Savannah kinyitotta lakosztályuk ajtaját és lebaktattak a tantermek felé. Mindketten féltek mit mond majd a tanárnő, Mrs. Eleanor. Eleanor egy szürke göndör hajú nőszemély volt, fakó zöld szemekkel amik csak arra várták hogy gonoszul nézzenek Porsha szemébe. A két lány oda érték a tantermükhöz és megálltak.
- Te mész elsőnek. - Jelentette ki Porsha.
- Csak nyugi, ma 3 percet késtünk. - Nyugtatta barátnőjét Savannah, és kinyitotta az ajtót.
Az osztálytársaik már harcoltak és melegítettek az órára.
- PORSHA LEWIS! SZÉGYENT HOZOL A CSALÀDODRA, NEM GONDOLOD?! - Harsogott egy hang a terem túlsó végéből. Hamarosan oda is ért a hang kiadója, Mrs. Eleanor.
- Én..én..
- Fergeteges hogy még a botját is otthon hagyta! - Sipította a tanárnő és Porsha kezébe nyomta a sajátját.
- Elnézést, asszem én sietettem... - Mondta Savannah.
- Nem kellenek a kifogások Posey. - Vágta vissza a tanárnő dühösen, majd otthagyta őket és elkezdte az órát ismételten.
- Ma a harc szabályokról fogunk tanulni.

Hármas Pont Akadémia Where stories live. Discover now