Story ajánló?

58 6 2
                                    

Elkezdtem írni egy Star Wars storyt.
Ami az előzmény trilógia és az eredeti trilógia eseményeit foglalná magába.
Több OC-vel és más kánon karakterek lennének benne.
Például ilyen Cal Kestis, a Jedi Fallen Order videojáték főszereplője aki egy magyar nyelvű Wattpad könyvben sem szerepelt.
Akik jobban ismernek, azok tudják, hogy a 2 legkedveltebb fandomot keverem-vegyítem így lett ez is...
Ninjago AU(alternatív univerzum) és Star Wars crossover.

Műfaja: Scifi, romantikus, fantasy, kaland, akció
A történet középpontjában egy szerelmespár áll, de a rend tiltja, hogy együtt legyenek...

A kánonhoz képest várhatóak változások.

1.) Luna 17 éves amikor megtörténik a parancs
2.)Obi-Wan Kenobi és Anakin Skywalker fivérek (Nem vér szerint)
3.) Luke és Leia 10 év körüliek
4.) Padmé még élt a parancs idején...
5.) A parancs után Leia és Luke elveszítik az emlékeik egy részét, azt mondják nekik, hogy az apjuk a tisztogatás áldozata lett
6.) Obi-Wan Kenobi és felesége Hope Elisabeth Kryze Kenobi elhunyt amikor a történet játszódik.
7.) A Mustafari párbaj összesen két alkalommal ismétlődik meg. Először a Sithek bosszúja végén látott párbaj a fivérek között, de itt Anakin vissza áll a sötét oldalról . Második alkalommal a 66- os parancs kiadása után... (Spoiler veszély, ezért nem mondok többet.)
8

.) Mi lenne ha Ashoka nem hagyná el a rendet

9.) Egyszerű tények: a történet szálai a Sithek bosszúja film végétől kezdődnek és majdnem az Ébredő erőig tartanak;
Ninjago Huntid azaz a 9. Évad vége után 1 évvel játszódik ami még nem a 10. Évad;

Secret jedi-Dyad of love

Fülszöveg:
„Egy prófécia szerint a jövőben születik két gyermek két világ szülötte, kiknek hatalma nagyobb, mint maga a sötétség."

2 lélek sorsa egybeforr!
Jin és Jang
Lány és Fiú
Világos és Sötét
Hold és Nap
Erő és Energia
Kenobi és Garmadon

Két világ hatalmai egyesülnek! De békét tudnak teremteni a galaxisban?
Vagy szerelmük a végzetük lesz?

„-Lélekben egyek vagyunk és azok is maradunk örökké?-kérdeztem a csillagos ég alatt a mellettem ülőt.
-Megígérhetem, hogy nem hagylak el Csillagróka, még a világ minden kincsérért sem....-valaszolt a srác aki még nem teljesen jedi.
Nem engedtem, hogy végig mondja amit akart hanem a dyad másik felének a barátomnak a karjaiba borultam."

Röviden ennyi lenne.
Nem akarom lelőni a poént bár nem is poénos?
Tudom eléggé sok a műfaj de így lehet a legjobban leírni.

Nem akarom lelőni a poént bár nem is poénos?Tudom eléggé sok a műfaj de így lehet a legjobban leírni

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ez lenne a borítója.
Köszönöm ARTemis_covers a borítót! :)

Én is csináltam rajzokat róluk és a történetbeli jelenetekhez...
______________________________________________________________________________

Sziasztok!
Lassan vége a nyári szünetnek...
Remélem sokaknak tetszeni fog ez a történet, egy kis útravaló a sulikezdéshez, már aki még iskolába jár...
Nemsokára várható egy újabb OC, egy next gen (generation) oc lesz.

Addig is Viszlát!

Egy fangirl Oc & Story terveinek tárházaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ