Az 1. éjszaka könnyű, nem túl nehéz.
Amikor műszakod elkezdődik, hajnali 12:00 van, a perceket nem számolja.
A robotok egészen 3:oo-ig nem mozognak, amíg a telefonos fickó beszél.
Bonnie fog elsőnek elindulni, egyben ő a legaktívabb tag is.
Az ő útvonala valahogy így néz ki:A piros pontok azok a helyek, ahol megáll, és a kamerán lehet látni. Megjegyzés: Amikor az ajtóban van, egy hangot fogsz hallani, mintha egy fém esne a földre, fel fogod ismerni. Amikor a robotok sehol sincsenek, (nincsenek rajta a kamerákon) akkor valószínűleg az ajtód előtt állnak. Ilyenkor kapcsold fel a lámpát, és ha ott van valaki, akkor AZONNAL csukd be az ajtót.
Az első éjszakán csak Bonnie fog mozogni, legfejebb Chica megy el az ebédlőbe, vagy a konyhába.
Fontos tény: Bonnie és Foxy a bal ajtó felöl jön, Chica a jobb oldalról. Freddy... Hát őt nem kizárni. Ő akkor mozog ha nem figyeled rendszeresen.
Az áramra NAGYON figyelj, az elektromoságod hátramaradt százalékát a bal alsó sarokban mutatja, egyben ott a zöld csíkok azt mutatják, hogy mennyire használod az energiát.
Az első éjszaka igazából ennyi történik.
FIGYELMEZTETÉS: a cam 2b-nél ugye ott egy plakát, rajta Freddy-vel. Na, hogyha a plakáton Golden Freddy feje van, akkor ha kilépsz a kamerákból, ott fog ülni a szobában. Ilyenkor azt kell csinálni, hogy visszalépsz a kamerákba, és kilépsz onnan. Ilyenkor eltünik az arany maci.
YOU ARE READING
hogy éld túl az éjszakát? [szünetel]
HorrorÚtmutató is a kezdő játékosoknak, egyben néhány érdekesség is benne van.