Baekhyun gözlerini açtı ve yüzünü yıkayıp kendine geldikten sonra üzerini değiştirdi, kapısı çalındığında aynada siyah ceketinin yakasını düzeltiyordu. "Gir." Komutuyla Chanyeol içeri girdi. Baekhyun aynadan Chanyeola baktı. Chanyeol, saygıyla eğildi.
"Günaydın, efendim."
Baekhyun sırıttı. "Günaydın, Chanyeol. Yeni bir şey var mı?"
"Evet efendim, Çin Mafyasının patronu Huang ZiTao sizinle görüşmek istiyor."
Baekhyun kahkaha attı. "Ah, paramdaki olmayan hakkını arıyor sanırım."
Baekhyun çekmecesinin üstündeki tabaktan bir tane çilek alıp yemeye başladı, bu çoğu kişi için tuhaf bir alışkanlık olsada Baekhyuna iyi geliyordu. Enerji veriyordu ona.
Çileğini yedijten sonra Chanyeola döndü. "Gidelim bakalım Bay Huang ile görüşmeye?" Dedi ve odadan çıktılar.
***
"Selam, Baekhyun. Ortak olduğumuz işin kazancının bana düşen kısmını vermeye ne dersin?" ZiTao rahat bir şekilde söylediğinde Baekhyun güldü. "Bay Huang, doğru sizinle bir anlaşma yaptım ama siz hiç bir işe yaramadınız. O yüzden kazancımı size vermeye istekli değilim." Dedi.
"Oh, Baekhyun. Biz bir şey yapmadık çünkü bizlik bir durum toktu siz halledebildiniz."
"Umurumda değil."
Tao, elini kaldırıp parmağını şıklattı. "Kris, ona kayıtları ver." Koruması Chanyeola kayıtların olduğu flash belleği verdi, Chanyeol ise Baekhyuna verdi ve bilgisayara taktı.
"Gördüğün gibi Baekhyun, tam olmamız gereken zamanda olmamız gereken yerdeydik."
Baekhyun sırıttı ve alayla Taoya baktı. "Beni bununla mı ikna edeceksin?"
Tao sırıttı. "Bence fazla gerginsin, daha sonra konuşalım ortak." Ayağa kalktı ve korumalarıyla birlikte gitti.
"Herif hayal aleminde yaşıyor resmen."
"Bay Byun."
Derin nefes verdi Baekhyun ve ona seslenen Chanyeola baktı. "Söyle Chanyeol."
"Çayınız."
Chanyeol, bitki çayını uzattı. Baekhyun aldı ve bir yudum içti, gözlerini kapadı ve derin nefes verip sakinleşti. "Ne baş ağrısı ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall in Love with Mafia Boss | chanbaek
FanficBaekhyun, Güney Kore'nin en bilindik mafya çetelerinin birinin patronuydu. Chanyeol ise bu mafya patronun ona aşık genç bir korumasıydı.