11- Seni yolarım kızım

442 34 4
                                    

Arabaya vardığımda olaylardan Doruğa bahsetmemeye karar verdim . Haberi olmasa daha iyi çünkü o kızı ben yıkıcam ..

- Hoşgeldinn :) , dedi şirinbi gülümsemeyle .

- Hoşbuldukk :)

- Nereye gidiyoruz ?

- Nereye istersen , diye gülümsedim ve etrafıma bakınca Selini gördüm . Okulun giriş kapısının ordan bize bakıyordu . Fakat benim ona baktığımı görmemişti buda benim işime gelir . Doruğa yaklaşıp yanağından öptüm . Neee ? dudağından öpemem ilk öpücüğümü bu şekilde vermeye hiç niyetim yok cınım :D ..

- Aşkım , hadi gidelim .

- Tamam aşkım , diyerek kapımı açtı . Sonrada arabanın etrafından dolanıp şöför koltuğuna geçti . Arabayı çalıştırırken çaktırmadan Seline bakıyordum . Okulun oralardan geçerken Doruk gülmeye başladı .

- Ne var ? Ne gülüyosun ?

- Sen beni isteyerek öptün ve aşkım dedin , dedi kahkaha atarak .

- Yanlış cevap isteyerek değil okulun girişinde Selin bize bakıyordu . Lavaboda konuştuktan sonra bizi merak etti canım yaa :D , dedim gülerek .

- Ne !!! Tuvalette yanına mı geldi ? Ah benim salak kafam ağzımdan kaçırmasana be Mercann !!!

- Ya ben lavaboya girdim elimi yüzümü yıkadım kuruladıktan sonra tam çıkıcakken Selin geldi ." Seninle tanışmaya zamanımız filan olmadı" dedi tanıştık filan sonrada bana" ben Doruğun eski sevgilisiyim söyledimi bilmiyorum ama " dedi bende" biliyorum sevgilim benden bişey saklamıyo" dedim "sinirlenmedin mi" diye sordu bana bende" niye sinirleniyim ki adı üstünde eski "dedim yine kapıyı tuttup" neyse sonra görüşürüz sevgilim bekliyo "dedim çıkmak için uzandığımda beni kolmdan çevirip duvara yapıştırdı , bu cümleyi söylememle Doruk arabayı ani bir frenle durdurdu .

- Ne ?! Seni ne yaptı o ?

- Bekle anlatıyorum ya .

- Çabukk !! dedi sinirli bir surat ifadesiyle .

- İşte yapıştırdı , bana ; "seni ilk ve son kez uyarıyorum Doruktan ayrılıcaksın" dedi bende sinirlendim tabi ama belli etmedim gülerek "pardon da sanane canım ya "dedim oda tehdit ederek " Sanane ha , başına bişey gelmesini istemiyorsan dediğimi yap bence yoksa sonuçlarına sen bile katlanamazsın ." filan dedi . Ben de dayanamadım tabi " Senin bi tehdit edişinle ne korkarım ne de susarım anlıyo musun . Bana bak kızım sen kendini ne sanıyosun ha !! " diyerek bu sefer ben onu duvara yapıştırdım bana tip tip bakmaya devam ediyodu salak neyse işte oda susmadı "Bu senin için kötü olucak , yazık halbuki güzelde bi kızdın . " diyerek tekrar tehdit etti . Bu sefer ben onu tehdit ettim "Hahhahahh Selin sevgilime yaklaşma seni Doruğun etrafında görürsem senin sonun daha fena olur . Anlıyosundur inşallah ." dedim yine susmadı "Anlıyorum da sen beni hiç anlamadın ki be güzellik " diye güldü ay Doruk bide pispis gülüyo orda ağzına bitane geçirmemek için kendimi zor tuttum . Neyse işte "Bana bak !! Senin gibi orospularla uğraşacak zamanım yok benim anlıyo musun ? Seni sevgilim yanında hatta ve hatta yakınlarında görürsem işte o zaman nefes almaya devam edebiliceğini sanıyorsan , İşte o zaman yanılıyorsun" , diyerek kahkaha attım ve lavabodan çıkıp arabaya geldim .

- Ve bunları bana şimdi anlatıyorsun !

- Ya Doruk bende orda hakkını vermeyi biliyordum fakat onunla ayrı görüşücem sen olsaydın hemen olay çıkartırdın sakin kalabilececeğini mi sanıyorsun ?

- Tamamda yine de söyleyebilirdin .

- Boşveer bu konuyla sinirimizi bozmayalım ..

- Peki de şimdi nereye gidiyoruz ?

- Sahile gidelim mi ?

- Peki , diyerek arabayı geri çalıştırdı .

Sahile varınca ikimizde arabadan inip denizin ve havanın kokusunu içimize çektik .

- Donduraeğğğğğ !! Dondurmaeğğğğğ !! diye bağıran dondurmacıyı duyunca - duymamak mümkün mü ? ayı gibi anırdı - Dorukla birbirimize dönüp güldük ve dondurmacıya koşmaya başladık .

- Çilek ve Kavun lütfen :) , dedim en şirin bi ses tonuyla .

- Benimkide Çilek ve Muz olsun lütfen . Dondurmaları alınca sahile ilerledik . Arabanın önüne geçip yaslanarak Denizi izledik . Çoohk Romahnthink ama gerçek sevigili olaydık :/

- Mercan , gel bi kaç tane resimçekilelim facedeki profil resmini filan değiştiricem ne zamandır değiştirmiyorum bide Selin kesin bakıyodur profilime .

- Peki , diyerek direk saçlarımı düzelttim . Yanına daha çok yaklaşıp boynuna sarıldım . Birkaç tane böyle çekildikten sonra sırıtarak ban döndü .

- Mercan sırtıma atlasana , birine söyleriz çeker .

- Hahhahaha oha ciddi misin ?

- Hiç olmadığı kadar , dedi 32 diş sırıtarak .

- Peki kime çektiricez ? Ama ben söylemem :D

- Tamam o sorun değil . Dur bak şurda genç bi kız var o iyi çekermiş gibime geldi .

- Tamam söyle :D

- Bakar mısınız ? acaba resmimizi çekebilir misiniz ?

- Tabi neden olmasın , dedi kız gülümseyerek . Koşarak Doruğun sırtına atladım . Yaklaşık bi 10 resim filan çekildikten sonra kız telefonu Doruğa uzatırken yanında bi kağıt verdi . Kız arkasını dönüp gidiyorken Doruk okumadan kağıdı elinden alıp bakınca numarasını yazdığını gördüm tabi o an acayip bi sinirlendim . Kağıdı elimde buruşturup kıza doğru koştum .

- Bu ne lann !

- Ne ne ? Elimdeki kapıdı göstererek

- Bu !!

- Numaram .

- Numaran olduğunu farkettim de benim sevgilime verme amacın ne !?

- Sevgilinm- derken elimdeki kağıdı kızın ağzına tıkadım sonrada saçlarından tutup yolarken arkamdan bir çift kolun beni sarmasıyla durdum .

************************

Selömmm :D Bu bölüm kısa oldu farkındayım ama yarın yeni bölüm yazıcam . Hepinizi çok seviyommm :D :***

Multimedyada Mercan var mckmckm :**

Yine Mi Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin