6. Mesterséges képesség

49 9 0
                                    

Kenji POV

A közelmúlt felfordulásai után, ma éppen egy nyugalmasabb napunk van, ezért úgy döntöttem, hogy meglátogatom a piacot és beszerzek pár dolgot, esetleg segítek pár embernek. Így sétálok most teljesen nyugodtan Yokohama utcáin, hátha találok valami érdekeset, mikor is észreveszek egy hófehér ludat, ami mintha egyenesen felém rohanna.

- Nils! - Jön egy magas női hang, aminek a tulajdonosa valószínűleg nagyon ideges lehet. A lúd, úgy ahogy van nekem rohan, ennek köszönhetően pedig én a fenekemre esek, a hasamon egy fehér tollas madárral. - Nils! - Hallom megint a nevet, majd valami hadarást egy idegen nyelven, aminek köszönhetően a lúd leszáll rólam, a szőke fonott hajú kék ruhás lány, aki az állathoz beszélt pedig sajnálkozón néz rám, majd az éppen mellé lépő szintén kék ruhás, de vörös hajú lányra.

 - Nils! - Hallom megint a nevet, majd valami hadarást egy idegen nyelven, aminek köszönhetően a lúd leszáll rólam, a szőke fonott hajú kék ruhás lány, aki az állathoz beszélt pedig sajnálkozón néz rám, majd az éppen mellé lépő szintén kék ruhás, ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Bocsásson meg nekik fiatal úr, Selma általában jobban tud vigyázni Nils-re

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Bocsásson meg nekik fiatal úr, Selma általában jobban tud vigyázni Nils-re. - Mondja ajkain egy kedves mosollyal a vörös hajú lány, ahogy segít nekem felállni.

- Csak nagyon éhes már szegény. - Szólal meg a szőke is és simogatja meg a lúd fejét.

- Ugyan, semmi baj. Egy állatnak nagyon sokat kell ennie, hogy egészséges maradjon. - Bólogatok és mosolygok a két hölgyre. - Ha gondolják, ott a sarkon túl van egy kedves úr, aki árul lúd tápot is, csak mondják, hogy Kenji küldte magukat és akkor biztosan kapnak még kedvezményt is. - Mondom lelkesen, amivel elérem, hogy a szőke lány szemei csillogni kezdjenek.

- Hallod Nils, lesz vacsorád. - Pillant le a lúdra.

- Lányok! Hát itt vagytok! Mindenhol kerestelek titeket! - Jelenik meg a semmiből a bakancslistás férfi és kezd el valami idegen nyelven beszélni a lányokkal, akik azonnal bólogatni kezdenek, majd felém fordulnak és meghajolnak.

- Köszönjük a segítséget fiatal úr! - Mondják egyszerre, majd a furcsa szemüveges fazonnal elmennek.

- Lehet erről szólnom kellene a többieknek. - Gondolkodom el, mikor is megkordul a gyomrom. - De előtte eszek. - Döntöm el és fordulok sarkon, hogy keressek magamnak egy éttermet.

Bungou NyugatWhere stories live. Discover now