Stacy en Sarah zijn beste vriendinnen en iedere ochtend gaan ze samen naar school.
Stacy komt Sarah zoals iedere ochtend met de fiets halen en ze heeft alweer direct een nieuw onderwerp om over te beginnen.
"Hey Sarah ik ben er en wat heb ik gehoord hoe zit het nu tussen Jay en jij."
"Echt super gisteren nam hij me mee voor een ritje met zijn boot echt super romantisch."
"Oooooh jullie zijn zo cute samen."
Toen Sarah helemaal klaar was en zich helemaal had opgetut vertrokken de 2 vriendinnen naar school.
Onderweg werd er veel gepraat over jongens.
Aangekomen op school hoorden ze het nieuwe nieuws.
Wat zonder dat Sarah het wist haar hele leven ging veranderen.
In de schoolkrant stond namelijk dat een nieuw meisje over 2 dagen naar school kwam ze ging bij Sarah en Stacy in de klas zitten.
Er werd veel over geroddeld en verteld zo ving Sarah op dat ze een heel rijk meisje was en super populair op haar vorige school dat vond ze al direct een bedreiging maar ze ging er niet verder op in.
"Hé Jay daar ben je eindelijk." Zei Sarah toen ze Jay in de verte zag staan.
"ik dacht al dat je niet meer naar school zou komen spreken we vanavond af."
"Tuurlijk ik dacht al dat je het niet meer zou vragen."
Riiiiiiiiiinnngg, de schoolbel ging en Sarah ging naar haar klas.
"Baai schat tot in de pauze."
Zei ze nog vlug maar Jay was al in de gang verdwenen.
Toen Stacy en Sarah door de gang waren alle ogen op hen gericht en af en toe kregen ze complimentjes over hun kleding, maar dat leek Sarah niet echt te interesseren want ze haar ogen maar op 1 persoon gericht namelijk Jay.
Zo ging Sarah haar perfecte leventje iedere dag door.
Die avond gingen Sarah en Jay uit.
Ze hadden het super gezellig en alles ging super.
Toen alles afgelopen was zeiden ze nog tegen elkaar, "Dag schatje, tot morgen op school." "Dag schat." en natuurlijk volgde er nog een kus.
JE LEEST
A new friend
Teen FictionHet gaat over een super populair meisje Sarah die super geliefd was in de school ze was met iedereen bevriend en ze had een vriendje Jay de populairste jongen op school. Haar leventje ging fantastisch.Toen plots Nina erbij kwam. Een onschuldig meisj...