0.4 - Geçmiş aşkın acı sonu

102 7 2
                                    

Hikayeni yazmaya başla

Baekhyun akşama doğru kahvesini yudumlarken Luhan içeri girdi. ''Baekhyun lütfen bana yardım et.'' Dedi ve Baekhyun'a yaklaştı korkuyla. Baekhyun'un adamları Luhan'ı tutacakken Baekhyun'un el işaretiyle bıraktılar. Baekhyun, Luhana baktı. ''Ne oluyor, Luhan?'' Diye sordu. ''Bana te-'' Luhan daha lafını bitiremeden bağrışmalar başladı. ''Nerede o?! Bırakın beni!'' Ve sesin sahibinin sesi yaklaştıkça Luhan Baekhyuna daha da yaklaştı. Baekhyun daha neler oluyor anlamamıştı. Sesin sahibi gözüküp Luhan'ın üstüne gelecekken Baekhyun onu durdurdu ve yumruğu geçirdi. 

''Fazla gürültülüsün, kes sesini.''

Yerdeki adama baktı. ''Bir mafya babasına yakın olmak için ne yaptın?! Ha?! Yoksa onunda mı-''

Bir tekme de Sehun'dan geldi. ''O senin gibi alt tarafıyla düşünmüyor, azgın varlık.'' Sehun, Baekhyun'un en iyi adamlarındandı. Sehun, Luhan'a bakınca Luhan kafasını eğdi. ''İyi misin? Seni incitti mi bu aşşağılık yaratık?'' dedi. Luhan başını hayır anlamında salladı. Baekhyun, Sehun'a baktı. ''Sehun, Luhan'ı odalardan birine götür, yarası falan var mı bak varsa ilgilen lütfen.'' Dedi. Sehun onaylayıp başını salladı ve Luhanla birlikte çıktılar.

''Sevimliler.'' Dedi Baekhyun gülümseyerek.

''Hiç aşık oldunuz mu, efendim?'' Chanyeol merakına yenik düştü ve sordu. Belki canı yanacaktı ama merak etmişti.

''Evet, Chanyeol. Aşk, güzel bir şey herkes aşık olmalı acıtsa da.''

''Aşık olduğunuz kişi... Nerede?''

Baekhyun derin nefes aldı ve cam kenarına geçti, gökyüzüne baktı. ''Gökyüzünde.'' Dedi burukça gülümseyerek. Chanyeol, kalbinin acıdığını hissetti. Hem Baekhyunun üzülmesine hemde onun o kişiyi böylesine gülümseyerek söylemesine. O kimse çok şanslıydı.

''O... Nasıl... Şey.''

''Öldü mü? Ah, salaklık yapıp beni kurtarırken.'' Baekhyunun zihnine tekrar doldu o an.


'Byun Baekhyun. Geber!'

Baekhyun korkmuyordu, ne ölümden ne ölümün vereceği acıdan.

Karşısındaki öfkeli adam, tabancasını ona doğrultup ateş edince hiç bir şey hissetmedi, ne korku ne endişe. Ama o sırada, sevdiği adam Baekhyunun önüne geçip kendi vurulunca Baekhyunun gözbebekleri korkuyla titredi, kıpırdayamıyordu. Zihni durmuştu, düşünemiyordu ve titriyordu. Sevdiği adam, ona gülümsedi, arabadan inen adamları adamı yakalarken Baekhyun diz üstü yere çöktü. Sevdiği adam son kez gülümsedi sevdiği adama. 'Seni ölümüne seviyorum, demiştim Baekhyun.'

''Ne aptallık.'' Dedi Baekhyun burukça gülümserken ve yanağından bir yaş süzülürken.

Fall in Love with Mafia Boss | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin