Evet sevgili okurlarım.
Yeni bölüm geldi:)
Şimdi siz ekrana dokunduğunuzda sol köşede bi yıldız var.
Siz o yıldıza bastığınız zaman mükemmel derecede parlıyor.
Birde yanında bi kutucuk var ve siz oraya yorum yaptıkça yazarınız çok mutlu oluyor.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum :)
Desteklerinizi de bekliyorum :)
Multideki şarkıyı kesinlikle dinleyin:)Baran hariç diğerleri şaşkınlık içinde bakarken telefonuma arka arkaya üç tane mesaj geldi. Mesajları açtım ve videolardı. Telefonu karşımdaki ekrana yansıttım ve videoları tek tek oynattım. Üç tane gece kulübü de patlamayla toz duman olurken gülümsedim.
Bu savaşı kimin başlattığı değil, kimin bitireceği önemliydi.
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□SEMA YÖRÜKOĞLU
Sabah gözlerimi yanağıma ve düz olan göbeğime konulan öpücükle açtım.
"Cihan?" Karşımda bana gülümseyerek bakan kocamla bende gülümsedim.
"Günaydın kocacığım." Deyip gözümü ovuşturdum.
"İşte günüm şimdi aydı benim." Dedi ve boynuma öpücük kondurdu. "Hadi kalk bakalım uykucu. Bugün misafirimiz var." Kaşlarımı çattım ve yatakta oturur pozisyona gelip dağılan saçlarımı sol omzumda topladım.
"Kim gelecek ki?" Sorumla Cihan açıkça kalan boynuma tekrar bir öpücük kondurdu ve kokumu içine çekti.
"Sürpriz güzelim. Hadi kalk, elini yüzünü yıka ve aşağı gel. Sana çok güzel bir kahvaltı hazırladım hem de kış bahçesinde. Zaten yakın bir zamanda başka eve geçeceğiz." Deyince şaşkınca ona baktım.
"Yeni ev derken? Neden ki? Ben çok seviyorum bu evi." Başını olumsuzca salladı.
"Bu evin alt katında oda yok." Elini karnıma koydu. "Karnın belli olunca sürekli merdiven inip çıkmanı istemediğimi söylemiştim. Hem yeni geçeceğimiz ev daha büyük. Ayrıca kocaman bir bahçesi ve oyun alanı olacak bebeğimiz için." Dedi.
Dedikleriyle ona hayranca baktım. Bizi o kadar çok düşünüyordu ki...
"Seni çok ama çok seviyorum Cihan... İyi ki çıktın karşıma, iyi ki aşık oldum sana." Boynuna sımsıkı sarılırken kolları belimi kavradı.
"Asıl sen iyi ki karşıma çıkmışsın ve iyi ki ben aşık olmuşum sana. Sen ve bebeğimiz daha iyiliklerine layıksınız. Bunlar daha ne ki? Dünyayı ayaklarının altına sereceğim."
Onun kokusunu içime çekip boynunu öptüm ve birbirimizden ayrıldık. Perçemlerimi iteleyip kendisiyle beraber beni de kaldırdı.
Cihan aşağı inerken bende lavaboya gittim işlerimi halledip çıktım. Giyinme odasına geçtim ve dolabımın kapağını açtım. Bugün pazardı ve evde olacaktık. Aslında evdeyiz diye eşofman giyecektim fakat Cihan'ın misafiri gelecekti. Onun için dolaptan saks mavisi, dizimin hemen altında olan triko elbisemi giydim. Altına da beyaz spor ayakkabı giydim. Dün hastanede fazla ayakta durduğum için ayaklarım şişmişti. Maalesef ki topuklu bebeklerimi giyemeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KALPLER
AcciónYetişkin okurlar için uygundur! GÜZEL SEVEN ADAMLAR SERİSİ-2 MAFYA __________________ Aşka Tutunan Eller'deki Sema ve Cihan'ın Hikayesi... Usulca akan gözyaşlarımı sildi. Sonra ellerimi ellerinin arasına alıp avuç içlerimi öptü. İçim titrerken konuş...