İçimde bunların hepsine dair bir ironi olma düşüncesi olsa da bu pek de mümkün değildi.
Elleri hala saçlarımdaydı ve beni sakinleştirmeye çalışıyordu. En son lavabo klozetinde kustuğumu hatırlıyorum ve kömür gözlünün beni alıp odama götürüşünü.
Ona olan duygularım karmakarışıktı.
Gözlerim tavandan kapıya doğru döndü ve bana endişe ile bakan Pınar , Burak , Işıl , Sarah ve Liya'yı gördüm.
Liya ağlamıştı, Sarah da tırnaklarını kemiriyordu.
Ellerimle onları içeri girmeleri için davet ettiğimde yanıma geldiler.
Liya yanıma çöktü ve elini karnıma koydu.
" Arya.. iyi misin? "
Başımla onu onayladım ve ağlamaktan kızarmış olan yanaklarını okşadım.
Sonra hemen ayağa kalktım ve onlara iyi olduğumu gösterdim. Gülümsediğimde Sarah zar zor yerinde kalıyormuş gibi odadan hızla çıktı.
Kömür gözlüyü itip karnımı tutarak onun arkasından koştum.
Merdivenlerden aşağı indiğinde ondan yirmi adım uzaktaydım. Koşamaya çalıştım ama yapamadım.
Mutfağa indik ve Burak masada elini saçlarına geçirmiş bir şekilde oturuyordu.
Görkem elleri cebinde bize ters bir şekilde pencereden bahçeye bakıyordu.
Sarah tam arkasında elinde bıçakla duruyordu.
Nefesim kesilmişti. Kalbim tekliyordu.
Hayır Sarah.. Lütfen Sarah.." Görkem ! Kaç ! "
Görkem pencerenin yansımasından Sarah'ı görmüş olacak ki hemen arkasına dönüp bıçağı onun elinden almaya çalıştı.
Sarah izin vermiyordu. Görkem Sarah'ı zorluyordu ve onu yere düşürüp üstüne çıktı. Hala bıçak ellerimdeydi ve her an bir şeyler olabilirdi.
Korkak kalbimle onları izliyordum.
" Sarah bilerek yapmadım sakin ol."
Sarah Görkem'i dinlemiyordu.
" Burak ! Bir şeyler yap !"
Bu sözlerime karşı Burak omuzlarını kaldırıp indirdi ve umrunda olmadığını belli etti.
" Hak etti. "
Tek dediği buydu. Başımı sallayıp yerde yatan o ikiliye baktım.Görkem Sarah'ın elinden bıçağı zorlukla alabildi ve en uzak noktaya atınca onun kollarını tuttu. Hala Görkem Sarah'ın üstündeydi. Göz gözelerdi ve yakınlardı.
" Sarah sakin ol . Bilerek yapmadım. Sen sakin olana ve çırpınmayı bırakana kadar bu pozisyonda kalacağız."Sarah ağız ucundan küfür sayıyordu ve öfkesini bu şekilde söndürmeye çalışıyordu.
Onlar böyle dururken yanımdan rüzgar gibi birinin geçtiğini hissettim.
Bu Tuna'dı.
" Lan şerefsiz ! "
Tuna Görkem'i bir tekme ile yere serdi ve Görkem Sarah'ın üstünden yere yığıldı.
Çok sert vurmuş olmalı ki Görkem küfür ederek belini ovuyordu.
" Lan senin gelmişini geçmişini.. Kıvırcık !"
" Rüyam'a yaklaşırsan kâbusun olurum. Beni duydunuz mu? Hepinizin kabusu olurum."
Tuna omzunu silkerken Sarah'a elini uzattı ve onun elini tutmasını bekledi.
Sarah Tuna'nın gözlerine ilk defa öyle baktı. Bu duygu neydi bilmiyordum ama ben şaşırmak derdim.
Sarah Tuna'nın elini tuttuğunda Tuna onu nazik bir şekilde kaldırdı.Bu nasıl bir dürtüydü? Tuna ilk günden Sarah'a olan bağını hepimize göstermişti.
" Tuna , olayı bilmiyorsun."
Tuna burnunu çekerek Pınar'a baktı.
" Konu umrumda değil. Gördüklerim umrumda. "
" Bence o tekmeyi Sarah hak ediyordu. "
Pınar bunu söylediğinde Tuna kaşlarını kaldırdı ve Pınar'a doğru yavaş adımlar atmaya başladı.
Pınar geri geri yürüyordu. Tuna bize korkunç yönünü göstermek üzere gibiydi.
Işıl Tuna'yı sweet'inin arkasından çekiştiriyordu ama Tuna durmuyordu.
" Ne dedin sen ? "
Pınar duvara sıkışmıştı.Ne yapılması gerekiyordu?
" Tuna bana öyle bakma."
Bakışlarında daha önce hiç görmediğim bir sinir vardı.Kaan sonunda peçete ile ağzını silip ayağa kalktı ve Tuna'nın önüne geçti.
" Dostum kendi gücüne denk birileriyle kavga et. Şu kızı rahat bırak. "
Tuna Kaan onun önüne geçtiği için Pınar'a fazla yaklaşmadı.
" Yoksa ne olur Bay beyin? "
" Birşey olacağı yok zaten şuan kimse umrumda değil. Bak kafam zonkluyor ve yorgunum. Hadi güzel kardeşim daha fazla kaos dinleyecek kafa yok bende. "Kaan bunu söylerken Tuna'yı omzundan itekledi ve Tuna başını sallayıp Sarah 'a döndü.
" İyi misin Rüya'm? "
Sarah Tuna'ya bakıp cevap bile vermeden başıyla onu onayladı. Sarah'ın erkeklere olan davranışlarını biliyordum. Sevmiyordu ama Tuna böyle bir haraketi hak etmemişti.
Onun adına üzülüyordum. İmkansıza tutulmak.. Tuna'yı en iyi ben anlardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARABORSA
Novela JuvenilBabası tarafından her seferinde ölümle burun buruna gelmiş bir kızın bir gün iki arkadaşıyla bilmedikleri bir minibüse binip kaçırılmalarını ve ajan olarak yetiştirilip düşmanları olan Katiller Çetesini konu alır. ( Kitap birinci kişi ağzından yazıl...