B-2

31.7K 1.1K 1.1K
                                    

Lütfen yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lütfen yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız.

Hikayemi paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Şimdiden keyifli okumalar.

💫

Bedenim birden suyun içinden çekildi, gözlerimi bile açamadan beni suyun içinden biri kucakladı. Genzime kaçan su yüzünden öksürmeye başladım, boğazlarım yanıyordu.

Bedenimden sular akıyordu, yapamamıştım. İzin vermediler, ölmek isteyen kadını hayata döndürmüşlerdi.

Bedenim yumuşak bir zemine değdi kirpiklerimin ıslaklığı gözlerimi açmamı engelliyordu.

"Kimsin" dedim boğazımda olan yanma artıyordu.

Gözlerimi yavaşça açtığımda kimse yoktu, oda bomboştu. Kapı açıktı biri içeri girdiğinde elinde pijama ve tişört vardı.

"Git" dedim Yavaşça ayağa kalkıp önüne geçtim, karşısında iç çamaşırı ile duruyordum.

"Hayır, gitmeyeceğim" dedi elindekilerini yatağa bıraktığında "Balkonda bekleyeceğim çabuk giyin"

"Giyinmeyeceğim" dedim bana doğru birkaç adım attı. "Şimdi odamı terk et"

"Giyinmiyor musun?" Dedi sesinde ciddiyet vardı.

"Giyinmiyorum" dedim elini pantolonun cebine attı.

"Sen asla tehtit etmek istemem ama konu sen olunca başka çare bırakmıyorsun" dedi telefonunu çıkartıp bir numara tuşladı ekranı yüzüme tuttuğunda ekrana baktım. "Eğer giyinmezsen arkadaşlarını öldürürüm yemin ederim yaparım" bizimkiler bir cafede oturuyordu.

"Yapamazsın" dedim görüntü oldukça netti. "Onlara dokunamazsın"

"Yaparım Lavin, senin için yaparım. Hasta olmaman için onları öldürürüm" dedi neden beni onlarla tehtit ediyordu. "Şimdi üzerini giyin"

Yavaşça yanımdan uzaklaşıp odanın balkonuna doğru ilerledi, iç çamaşırlarımı çıkartıp yere fırlattım.

"Şeref yoksunu" dedim balkondan ses yükseldi.

"Duyuyorum" dedi zahmet olucak

"Banane" dedim tişörtü üzerime geçirip "Aptal odun" pijamayı altımdan geçirip tişörtü içine sıkıştırdım, ipleri ile belimden sabitleyip bağladım.

"Sağol ya" dedi çantamı alıp içinden toka çıkardım, saçlarım hep omzumun üstünde olurdu. Uzamıştı omuzlarımı geçmişti kestirmem lazımdı.

Islak saçlarımı arkadan toplarlayıp topuz yaptım, çantamdan sigaramı ve çakmağımı alıp balkona ilerledim, Berzan iki kişilik sallanan sandalyeye oturmuş sigara içiyordu.

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin