♡︎18♡︎

414 34 1
                                    

꧁♡︎♡︎♡︎꧂

Másnap reggel Seungmin, Minho és Jisung az igazgató ajtaja előtt topogott.

-Biztos jó ötlet volt nekünk is jönni?

-Persze, egyszer úgy is kiderül hogy együtt vagyunk. Nem lesz baj, ne aggódjatok!-csengetett be.

Pár pillanat múlva kattant a zár és kinyílt az ajtó.

-Jin, megjöttek!-kiáltott be a házba Namjoon.-Gyertek be fiúk, érezzétek magatokat otthon!-terelte beljebb őket.

-Köszönjük!-mondta halkan Jis.

-Hogy vagy Seungmin? Jin és én halálra aggódtuk magunkat! Ugye nem...

-De.

-Jesszusom!-szaladt be egy magas férfi a konyhából. Gyorsan megölelte Seungmint majd megvizsgálta a karját.

-Nam, mostmár tényleg kezdj valamit a bátyáddal, ez nem mehet tovább! Nézd meg mi van a karján!-mutatta felé.

-Beszélni fogok vele!

-Gyere, bekötöm a karod!-húzta magával. Minho és Jisung ott maradt az igazgatóval.

-Mi már találkoztunk, nemigaz?-nézett feléjük.

-I-igen!-dadogta Minho.

-Rendes dolog volt tőled, hogy megvédted az unokaöcsém, ám a verekedésért mindenkinek kell adni valamennyi büntetést. Kivétel nélkül.-ült le a fotelba.-Üljetek le fiúk!-intett a kanapé felé.

-Köszönjük!

Perceken belül ismét megjelent Seungmin, Seokjin pedig egy tálca süteménnyel és poharakkal.

-Fiúk, hozhatok valamit inni?

-A víz jó lesz, köszönjük!

-Nagyon jó barátok lehettek, hogy ennyire vigyáztok a másikra! Seungmin mondta, hogy tegnap este ti is elmentetek kiszabadítani.

-Igen, ez nagyon kedves dolog tőletek!-hozta be a kancsó vizet Jin.-Köszönjük, hogy vigyáztatok helyettünk is Minniere!-ült le a fotel karfájára hatalmas mosollyal az arcán.

-Ami azt illeti...-kezdett bele Seungmin.

-Mit szeretnél mondani?-nézett felé kedvesen Jin.

-Nos, Minho és Jisung a barátom. A másik értelemben.

Namjoon és Jin összenéztek, majd mosolyogva felálltak és megölelték Seungmint.

-Akkor emiatt vesztetek össze, jól sejtem?

-Igen.

-Ne aggódj, megoldjuk! Mi elfogadunk benneteket és sok boldogságot kívánok hármótoknak!-mosolygott rájuk Nam.

-Nem is tudom, hogy bánthatták ezt a gyermeket a testvéredék! Ha embert ölne se tudnék rá haragudni!-simogatta a fejét Jin.

Jisung és Minho is ugyanarra gondoltak. Seokjin és Namjoon példás szülők lehetnének, még akkor is ha nincs gyerekük. Mindketten szeretik Seungmint, jobban, mint a saját szülei, és ahogy látták Seungmin is boldogabban élne velük.

Boyfriends ♡︎chanhyunin♡︎✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt