Κεφάλαιο 16

1K 131 8
                                    

Liz

Τα χέρια μου τρέμουν και πιάνω το κινητό μου. Πληκρολογώ τον αριθμό της Lucy. Χτυπάει 3 φορές. "Παρακαλώ" η φωνή της ακούγεται στο ακουστικό. "Lu-Lucy..έλα σε παρακαλώ α-από εδώ" λέω κλαίγοντας.

"Liz..ηρέμισε..έρχομαι.." Την ακούω αγχωμένη. "Ευ-ευχριστώ.." Λέω και κλείνω το τηλέφωνο. Η πόρτα χτυπάει και πάω να την ανοίξω αλλά αντί για την Lucy αντικρίζω τον Harry. "Φύγε" λέω και πάω να κλείσω την πόρτα αλλά με εμποδίζει με το πόδι του.

"Liz..άκουσε με" λέει ήρεμα αυτή την φορά. "Δεν έχω να ακούσω ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ" του λέω και ξεφυσάει. "Μην γίνεσαι σπατικιά..άσε με να σου μιλήσω" λέει και στηρίζω το σώμα μου στην πόρτα. "2 λεπτά!" Λέω και αναστενάζει πριν μιλήσει.

"Λοιπόν...άκου..ο Derek εγώ και κάποιοι άλλοι φίλοι μας..είχαμε βάλει ένα στοίχημα..συγκεκριμένα..εγώ και ο Derek..για το ποιός θα σε κερδίσει πρώτος..και κέρδισα..και-" δεν τον αφήνω να τελειώσει το χαστουκίζω ξανά. Τα δάκρυα ξαναεμφανίζονται στο προσωπό μου.

"Liz..εγώ..όσο πίο πολύ ήμουν μαζί σου τόσο πιο πολύ άρχισες να μου αρέσει..και γαμώτο Liz μου αρέσεις πολύ!" Λέει κοιτόντας με στα μάτια. "Συγγνώμη..δεν ήθελα να σε πληγώσω!" Λέει και γελάω ειρωνικά.

"Ωραία..σε άκουσα.τώρα θα με ακούσεις και εσύ..άνθρωπος που παίζει με τα αισθήματα των άλλων δεν είναι άνθρωπος. Δεν αξίζει να αγαπηθεί. Και εσύ Harry δεν άξιζες την αγάπη μου..λυπάμαι!" Λέω αλλά είναι ένα τεράστιο ψέμα.

Κάθε άνθρωπος αξίζει να αγαπηθεί ακόμα και ο πιο κακός.

"Liz.." Η φωνή της Lucy με κάνει να ξεκολλήσω τα μάτια μου από τον Harry. "Αυτός..πάλι.." Ξεφυσάει κοιτόντας τον Harry. "Liz.." Αναστενάζει ο Harry. "Φύγε..κοιτά την..κάθε φορά που είναι μαζί σου κλαίει...αν έχεις έστω και λίγα αισθήματα για εκείνη..άφησε την για λίγο.." Λέει η Lucy και ο Harry κοιτάει μια εκείνη και μια εμένα.

Το χέρι του πιάνει απότομα το δικό μου και κολλάει τα χείλη του στα δικά μου. "Ελπίζω να τα ξαναπούμε" λέει και φεύγει απο μπροστά μου.

Γειάάάάά λοιπόν έβαλα καινούργιο κεφάλαιο! Ελπίζω να σας αρέσει αυτό γιατί η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο συναρπαστική. Σε 4 κεφάλαια η ιστορία τελειώνει..ντάξει δεν μπορώ να το τραβήξω άλλο. Μόλις λοιπόν..τελειώσω με αυτήν την ιστορία θα τα πούμε σε μια καινούργια με τον Niall αυτήν την φορά ;) ψηφίστε και σχολιάστε! <3 ;)

Bad»h.sWhere stories live. Discover now