0.5 - Öpücük

108 9 5
                                    

Baekhyun akşam her zaman gittiği, müptelası olduğu bara adım attığında mavi mor ışıklar birden kırmızı oldu ve şarkı hareketlendi, Baekhyun tısladı rahatsızca.

"V.I.P köşesine gidelim."

Baekhyun, barmenlere doğru ilerledi. "V.I.P köşenize getirin her zamankinden, Mark." Dedi. Mark, onu onayladı. Baekhyun, zaten bildiği merdivenleri Chanyeol ve Jongdae ile çıktı. Barın özel kısmı, deniz manzaralı ve daha sakindi. Herkes gelemiyordu çünkü. Baekhyun oturduktan sonra, gelen içkisini yudumladı. İki adamına, Chanyeol ve Jongdaeye baktı.

"Mezar taşı gibi ne duruyorsunuz? Oturun." Dedi sandalyeleri işaret ederek.

Jongdae derin nefes vererek otursa da Chanyeol gerildi. Bu Baekhyunu ilk defa sarhoş göreceği zaman değildi ama gerilmişti. Yanakları kıpkırmızı olunca o koyu cansız gözleri bile o tatlılığı bozamıyordu.

"Öyle bana bakıp nasıl içtiğime mi bakacaksınız? İçsenize, sizi dürtmem mi gerekiyor her defasında?"

***

İki saat çoktan geçmişti, Jongdae ayağa kalkıp özür diledi ve kusmaya gitti. O gidince Chanyeol, Baekhyunun kahvenin en güzel tonu olan gözlere baktı. "Ne bakıyorsun, Chanyeol?" Baekhyun, kelimeleri yutarak söylediğinde Chanyeol sarhoş cesaretiyle Baekhyunun dudaklarına yapıştı.

Baekhyun itmedi onu. Hoş, istemiyordu da. Onu öpen genç korumasına baktı hala dudakları birbirine değerken.

Chanyeol dudaklarını ayırınca derin nefesler verdi. "Beni kovun, anlarım." Dedi. Baekhyun sırıttı, düşünür gibi yaptı. "Hmmm, bir bakalım," Chanyeola yaklaştı. "Evet kovabilirim, hatta öldürebilirim" Dedi burun buruna geldi Chanyeolla. Sırıttı, "Ama istemiyorum." Dedi ve devam etti. "Nasıl olsa hatırlamayacağım," Dedi ve Chanyeolu öptü. Jongdae gelip onları görmüştü.

Fall in Love with Mafia Boss | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin