Serimize yavşak amcalardan devam ediyoruz.
Can Sert cmkdkdle teşekkür mü edersiin
30 yaşında bir abaza amcamız. Bu tür amcalar size yavşamaktan ve göğüslerinizin kaç beden olduğunu sormaktan çekinmezler. Zaten doğaları gereği, bunu yapamazlarsa azabilirler. Bu tür canlılar göğüslerinizi yemekle sizi tehdit ederler. Belgeselimiz bu kadardı. Teşekkürler. Devam edelim biz.
Boşalmada ustadır kendileri. Hem de boşalmayı normal hale getirecek kadar usta. Ayıp ettin kız bi söyleseydin şu "normal" olan şeyin boşalma olmadığını.
Acaba niye gergin? Gerçekten bir orangutan beyinlinin sorması gerek bir soruydu bu. Yine beni yanıltmadı.
Her neyse efenim. Yavşaklar serimize bugün de bir bölüm eklemiş bulunmaktayız. Bir sonraki bölümde hepinizle görüşmek üzere.
Ülkemizde gezen "yabani" insanlara dikkat edelim. İnsanlara saldırmayı ve ısırmayı çok severler. Kendinizi korumak için gereken tüm tedbirleri alın. Olaki sizi ısırdı anında kuduz aşısı vurulmaya gidin. Maazallah neler bulaşacağı belli olmaz.
Hayvanlar bile insanlara bu kadar kötülük etmezken hayvan kılıklı insanların kendi soyuna, insanlığa ettiği kötülüğü anlayamıyorum.
Her neyseeee hepinize güzel günler diliyorum.
@CanSert216
adam olmaya davet ediyorum sizi. Bu şerefe elbet bir gün ulaşacağınızı umuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD TAYFAYI İFŞALIYORUZ!
Humorİfşalanmak istiyorsan sadece özele geç. Bir şey değil. Bb