1. Časť

405 13 1
                                    

Volám sa Lily. Mám 15 a moje bydlisko neexistuje pretože kvôli práci čo majú rodičia sa stále sťahujeme. Moja sestra Emily má 16 a chodíme na strednú do Londýna kde práve bývame. Konečne sa nebudeme sťahovať, pretože budeme bývať na internáte. Rodičia nám radšej zaplatia tú najluxusnejšiu školu v Londýne aby mali od nás pokoj. Práca je pre nich dôležitejšia. Konečne stretnem nových ľudí a uvidím čo je to život.

*o mesiac neskôr*
Konečne som sa dočkala dňa kedy odídem aj zo sestrou na internát. Keď mala doviezli na miesto hneď k malým pribehli nejaké dievčatá že sú tiež nové. Jedna sa volala Noah a druhá Synthia. Bolo ich ťažké rozoznať pretože boli dvojčatá.
Internát bol jeden veľký luxus. Emily bola v strese pretože bola rodinný miláčik. Ja som bola stále tá zlá.
Na izbe bolo asi VŠETKO. Cez televíziu cez kúpeľňu no všetko. Nechali sme veci na izbe a išli sme na otvárací ceremoniál(zahájenie nového školského roku) riaditeľka povedala pár "teplých" slov na úvod a odišli sme si prezrieť nejakých chalanov čo tu sú. Emily hneď začala "Aha, ten bude môj." mal blond vlasy,hnedé oči a bol strašne sexy. No mne padol do oka jeho kamarát mal čierne vlasy a dokonalé modré oči. Hneď sme si prisadli ku ním. Emily sa prihovorila "Ahojte. Sme tu nové. Ja som Emily a toto je moja sestra Lola." Ja som sa na nich usmiala a oni mi opetovali úsmev. Hneď sme začali debatu že čo študujú, šport a atď. a ten blonďák sa volal Kylie a ten druhý Oliver. Rozprávali sme sa neskutočne dlho. A zrazu medzi rečou sa ma Oliver spýtal "nešla by si na párty? Je to pre nováčikov" hneď som súhlasila.. A musela ísť aj moja sestra ktorá už mala Kyliea(kajla) namotaného.. Len ja som to mala ťahšie pretože Oliver bol iný..

*internát*
"Čo si tam oblečiem?!" Začala stresovať Emily.. Ja som jej povedala "Ja si beriem rifle s vysokým pásom, tielkom, riflovou bundou a na nohy AF1." ona len prikývla a obliekla si na seba tirkisové šaty ktoré boli bez ramienom a boli nad kolená. dala si k tomu čierne lodičky. Dali sme si posledné úpravy a vybrali sme sa na párty. Škoda že to bola tá najhoršia párty keď som ju videla pretože Oliver tam nebol sám..
•tak aké to je? Za každé prečítanie budem vďačná ❤️ prepáčte ale som v tom úplná amatérka :(•

Friends With Benefits/skWhere stories live. Discover now