Bab 4:Pembulian

25 10 0
                                    

Keesokan harinya...

Azzorah dan temannya membuli orang tersebut kerana hanya dengan cara itu orang tersebut lama-kelamaan akan menuruti perintahnya.

Selama tujuh hari berturut orang tersebut masih tak putus asa. Azzorah pun mulai naik angin amarahnya dan mengancam akan membunuh ayahnya yang masih memiliki hutang pada ayahnya Azzorah itu jika ia masih saja tidak menuruti perintahnya itu.

Lalu,orang itupun meminta ampun pada Azzorah dan segera menuruti perintahnya Azzorah meskipun terpaksa.

Siapa sangka orang tersebut adalah Azhar teman lamanya Aira 10 tahun yang lalu. Oleh sebab itulah ia tidak ingin menyakiti Aira dan melihat Aira mati di hadapan matanya.

Baginya,Aira adalah orang yang terpenting dan dia juga tidak sanggup membunuh Aira di tangannya sendiri.

Di malam itu,

Azhar menghantar pesan pada Aira melalui aplikasi whatsapp dengan singkatnya,

Azhar:Assalammualaikum Aira,free tak  esok? Boleh kita jumpa belakang sekolah?

Saya ada benda yang nak saya cakap nanti...boleh?

Aira yang sedang asyik bermain game,tiba-tiba sahaja mendapat pesanan daripada Azhar. Iapun membalas pesanan tersebut tanpa berfikir panjang lagi.

Waalaikummusalam:Aira
free...
cakap kat dalam phone kan lagi senang..

Azhar:Tak boleh
saya seganlah awak..

oh segan:Aira
takpelah, jumpa esok

...

Keesokan harinya...

Aira menunggu Azhar dibelakang sekolah,kerana ingin tahu apa yang Azhar ingin beritahu padanya sehingga hendak berjumpa.

Aira menunggu dan terus menunggu...

Setelah setengah jam lebih menunggu,Azhar memunculkan diri. Baru sahaja Aira ingin menyapa Azhar dengan wajah yang gembira namun dikejutkan dengan Azzorah yang tiba-tiba muncul bersama temannya yang lain.

Aira pun mengundurkan diri lalu berkata,"Ada apa ni Azhar?"

Azhar ingin menjawab pertanyaan Aira namun lidahnya keluh untuk menjawab.

Azzorah tersenyum sinis lalu datang mendekat ke arah Aira dengan berkata,"Ada apanya? Kau tak suka ke aku ada dekat sini?Huh!? HAHAHAHA kau ingat Azhar nak cakap yang dia suka kau ke sampai kau sanggup betul datang ni? Hello~ sedar diri sikitlah"

"HAHAHAHAHA" Tijah,Mimia dan Liza tertawa serentak. "Sebenarnya kami ni dah lama rancang semua ni" sambung Tijah dengan sinisnya sambil melihat Aira atas dan bawah,"jadi kau takkan dapat lari dari kami"kata Liza pula.

Setelah mendengar kata-kata mereka,Aira pun merasa gelisah dan berdebar-debar.Ia cuba untuk melarikan diri namun dihalangi oleh dua orang lelaki lagi yang muncul dibelakangnya secara tiba-tiba.

Kedua orang lelaki itu bernama Zack dan Makoto.

Aira pun terus ditangkap dan dibawa kehadapan Azhar.

Azzorah yang daripada tadi melihat Azhar termenung ketakutan itu ia tepuk kepalanya dari belakang lalu memerintahkannya untuk melakukan apa yang telah mereka berdua janjikan.

"kau tunggu apa lagi? buatlah apa yang aku suruh kau buat!"herdik Azzorah.

Azhar pun datang mendekati Aira dan berkata dengan rasa bersalah dihatinya,"Maafkan aku Aira"

Aira yang di tahan terduduk itu lalu di baringkan dengan kedua lengannya masih ditahan. Azhar yang tadinya mempunyai hati yang tulus tiba-tiba sahaja memperlakukan perkara tidak senonoh pada Aira.

Rupanya selama ini Azhar juga hanya berpura-pura,ia mendekati Aira hanya kerana Aira begitu cantik dan membuatkan nafsunya menggelojak.

Aira cuba untuk melawan namun apakan daya, dengan tubuh yang kurus dan tiada tenaga itu tidak mampu melawan.

Dapat Aira lihat,Azzorah,Liza,Tijah dan Mimia melihatnya dengan tersenyum sinis saat Aira sedang dianiaya oleh Azhar yang selama ini ia percaya.

Aira hanya mampu menangis lalu berkata dengan sendunya,"apa korang buat ni...tolonglah lepaskan aku...aku buat salah apa kat korang...."

Tijah yang begitu risih mendengar rayuan daripada Aira itupun terus mengambil sebotol minuman alkohol yang ia bawa lalu terus memberi Aira minum dalam keadaan diperkosa itu sambil berkata,"Nah kau minum ni supaya kau tak banyak cakap,okey!hahahha"

Liza yang begitu suka akan apa yang sedang terjadi,ia pun menangkap gambar Aira yang sedang terseksa itu sebagai kenangannya.

Azhar masih tidak berhenti berkelakuan tidak senonoh pada Aira hingga Aira sudah tidak berdaya lagi.

Liza yang melihat aksi Azhar semakin kencang itu,ia pun mengambil kesempatan dengan merakam aksi Azhar yang semakin meraja lela menganiaya Aira.

Setelah sedar akan keadaan yang berlaku, Aira mengalirkan air mata. Tiba-tiba sahaja dua orang lelaki tadi yang menahan lengannya melepasnya kerana Aira memang sudah tiada daya lagi untuk melawan.

Tanpa melengahkan masa, dua orang lelaki tersebut pun turut bersama berkelakuan tidak senonoh padanya. Sungguh kejam perbuatan mereka pada Aira.

Tubuhnya telah dikotori oleh lelaki. Aira hanya termenung kerana sudah mati rasa tentang apa yang terjadi padanya.

Ketiga lelaki itu tersenyum dengan puas hati.

Setelah itu, mereka pun membiarkan Aira yang lemah terbaring di atas rumput.

Azzorah dan temannya yang geli melihat Aira tanpa seurat benang dan telahpun ternodai.

Mereka datang mendekat bersama alatan tajam.

Azzorah pun mulai menyuruh mereka untuk melakukan sesuatu tugas,"Tijah, kau kapak kepala dia"

"Mimia kau pula tukul badan si Aira ni supaya patah dan senang untuk dikapak"

"Liza pula pergi dengan dua orang lelaki tu cangkul tanah supaya kita dapat tanam mayat si Aira ni,Faham?"

Tijah, Liza dan Mimia pun segera menjalankan tugas mereka yang telah di bahagikan.

Azhar yang sedang berpakaian itupun di panggil Azzorah lalu berkata,"macam mana? puas kau? hahahha"

Azhar hanya menjeling lalu pergi daripada tempat itu kerana perhimpunan sekolah sebentar lagi akan bermula.

Aira yang kurang siuman itu tanpa ia sedar. Ia sudah dipotong menjadi 18 bahagian lalu mayatnya dimasukkan ke dalam guni lalu dikuburkan ke dalam tanah.

Disebalik kelakuan mereka itu, ada seorang pekerja kenit wanita yang sedang mengintip dengan ketakutan hingga terkencing dari jauh.

Azzorah seperti merasai ada yang sedang memerhati namun pabila ia menoleh kebelakang tiada siapa yang ia dapat lihat.

Setelah melihat apa yang mereka buat itu telah pun selesai,
mereka pun terus pergi dari situ dan membersihkan diri untuk menghilangkan bukti bahwa mereka adalah pembunuh disebalik kematian Aira.

DI MANAKAH AIRA? [✔︎]Where stories live. Discover now