Lilth and Lucifer in LA

570 55 18
                                    

Lilth'den

Cehenneme ulaştığımda Jimin'i göndermiştim ben yokken onun cennete bakması gerekiyordu. Şeytanlar dizilmiş beni selamlamak için eğiliyordu. Rütbesi yüksek olduğunu düşündüğüm bir şeytan yanıma yaklaştı.

"Merhaba ben Poseidon, kısaca Yoongi de diyebilirsiniz Efendi Lilth. Ben Lucifer Efendimizin yakınlarından biriyim sizi karşılamam için gönderdi." Diyip tekrar önümde eğildiğinde gülümsedim.

"Lucifer ile görüşmek için yanına mı gitmeliyim yoksa gelecek mi?" dedim tereddüt ederek.

"Hayır Efendi Lilth, kendisi Efendi Diablo ile konuştuktan sonra geleceğini söyledi." dediğinde kafamı sallayıp beklemeye başladım. Onu görmek istiyordum.

...

Lalisa'dan

"Lilth, hoşgeldin cehenneme." biraz terlemiş gibi duruyordu. "Lalisa burası çok sıcak. Hemen gitsek mi?" gülümsemem genişledi. Etraftan geçen şeytanların fısıltılarını duyduğumda onlara doğru döndüm.

"Siz dördünüz 5. Katmanda işkence çektirilecek fâni insanlar varken sizin burada ne işiniz var yıkılın karşımdan!" Öfkelenmiştim. Döndüğümde bunların hepsini teker teker ödetecektim.

"Sakin ol Lalisa. Sadece konuştular." şaşırdığını yüzünden anlıyordum.

"Onlar bana hizmet etmekle hükümlü şeytanlar işlerinden kaytarıp buraya gelmeleri yeterince iyi bir sebep." dediğimde bana yaklaştı. "Merak ediyorum da birilerine işkence etmek zor değil mi?" dedi.

Masumluğu beni kendine hayran bırakıyordu. "Hayır Jennie onlar yaptıklarının cezasını çekiyorlar. Yüce Babamız böyle istiyor. Mesela iyi olanlar cennete gidiyor ama melekler sadece onlara hizmet ediyor. Burada işler öyle yürümüyor. Bunların hepsi bir ceza. Cehennemde disiplin vardır olmak zorundadır." dediğimde anlamış gibi görünüyordu.

"Cennette böyle değil. Yani fâniler mutlu, melekler mutlu ve en önemlisi ben mutluyum." dedi gülerek.

Buraya hiç gelmemişti. Burası için o çok narindi, onu kırarlardı ama benim yapım bunu kaldırıyordu. Cehennemin cehennem gibi olmasının en önemli nedeni benim ve Jungkook'un tavırlarıydı.

"Artık gitmek ister misin Dünya'ya?" dedim.

"Evet orayı görmek istiyorum. İnsanların yaşamlarını mı merak ediyorum." dedi heyecanla. Kim derdi ki cennetin kraliçesi Dünya'ya gitmek için bu kadar heyecanlanacak.

Ben birçok kez gitmiştim Dünya'ya insanların ne kadar iğrenç varlıklar olduğunu tekrar tekrar görmek için.

Dindar insanlar diğer insanların yaptıkları suçlar yüzünden beni suçlarlardı. O bunu yaptı çünkü şeytan istedi gibi yorumlarda bulunurlardı. Ben ise o insanları cezalandırmak için seçilmiş bir kişiydim.

Jennie ile fırtınaya gittik, fırtına diğer gezegen ve galaksilerle bağlantılı olan bir portaldı. Oradan Dünya'ya ulaşacaktık.

Fırtınanın sesi duyuldu. "Efendi Lucifer ve Efendi Lilth, nereye gitmek istersiniz." Kısa ve net bir şekilde konuştum "Dünya'ya gideceğiz." ve anında fırtına bizi içine çekmişti. Anında Los Angeles'a indiğimizde kanatlarımızı insanların görmemesi için gizledik.

"Burası ne kadar fazla aydınlık Lalisa." dediğinde etrafa baktım gece olduğu halde fânilerin kullandığı ışıklar etrafı aydınlatıyordu.

"Burası böyle bok gibi bir yer Lilth. Seveceğini sanmıyorum." dediğimde başını salladı. "Neden buradasın peki Lucifer, neden benimle geldin?"

Sorduğu soruyla duraksadım niye geldiğimi bilmiyordum. Birkaç şey zırvalamak için konuştum. "Dünya benim gezegenlerimden birisi özledim." dediğimde bana inanmadığını belli eder bir bakış attı.

"Cehennemin efendisisin ama çok saçma bir yalandı Lalisa." anında kırdığım potu farkettiğimde gözlerimin renginin döndüğünü gördüm. Jennie hemen beni uyarmak için koluma sertçe vurdu.

Anında kendime geldiğimde hâlâ kendimi kontrol edemiyor oluşum yüzünden kendime öfkelenmiştim. "Lalisa ben gezmek istiyorum." Döndüm ve sordum "Nereyi?"

"Her yeri."

İkisi Los Angeles'a gittiler bakim

Mood;

Mood;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lucifer And Lilth' JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin