16. rész Vihar előtti csend

13 1 0
                                    

Így nyertünk az Oarai ellen. Miho végre hajlandó volt kibékülni velem, anélkül, hogy szitává lőtt volna. Mostmár tényleg nincs sok idő a fináléig, és így, hogy döntősök vagyunk, szabadidőnk nem lesz sok. Ellenfelünk a Fekete Erdő lesz, miután a Maginotot és a váratlan győzelemmel tovább jutó Continuiationt is porrá alázta. És valószínűleg a spion is Mahonak dolgozik, így ideje nyomozni. Nekem valamiért nem jött össze a dolog, így behoztam Rikut a nyomozásba, aki elég sok krimit olvas.

-Na, hogy kezdjünk?-kérdeztem.

-Menjük a kösztümboltba!-kiált Riku.

-Nem tudom, mi értelme van, de oké-mondtam, és elindultunk.

Ott aztán Riku felaggatott rám egy olyan ruhát, amiben úgy néztem ki, mint valami Sherlock Holmes.

-Ez mennyiben segített?-kérdeztem.

-Ha nyomozol, mindig stílusosan-jegyeztem meg Riku.

-Van egyébként ötleted?-kérdeztem.

-Nincs, neked?-kérdezett vissza Riku.

De lenne egy. Usagi! Hiszen mindig olyan teperős, mintha valaki a Fekete Erdőbe szánta volna. Nézd meg, ott volt a puccs. Miután elfogták, hirtelen már a csatornából is az ellenség jött-mondtam.

-Na persze. Nem értem, miért utálod Usagit, de szerintem túlzottan teper, hogy eláruljon minket-magyaráz Riku.

Rendben, lehet, hogy igazad van. És egyébként már van ötleted?-kérdeztem.

-Esetleg lenne egy öltetem, ki lehet-mondja Riku.

-Ki?-kérdeztem.

-Riko. Eredetileg ő nem is tudom melyik, de másik suliba akart menni, csak én, mint a szülők kedvence, vittem magammal ide. Nemrég láttam, hogy egy német magazint olvas, és mikor benéztem, nagyon kretén arcot vágott. Ja, és a puccs alatt ő is gyanúsan eltűnt. Vallasuk ki!-mesélt Riku.

-Rendben. Menjünk!-mondtam, és elindultunk az ikrek lakása felé.

Szürreális látvány tárult elém, mikor odaértünk. Annyira kicsi volt az a lakás az enyéimhez képest. A régi lakás minimum háromszor, a házam pedig lehet, hogy tísszer nagyobb az övéknél, ráadás ők ketten osztoznak egy ilyenen. Na, mindegy, elkezdtük Rikot kérdezgetni.

-Be kell hogy avassalak valamibe-kezdtem-Mikor Mihoval beszélgettünk, ezt a papírt kaptam tőle, rajta a terveinkel. Ez csak véletlen egybeesés, hogy a meccs előtt nem voltál velünk, így át tudad adni Mahonak a tervet?

-Aztán, minek olvasol német dolgokat, ha nem is tudsz németül?-kérdezte Riku.

-Vagy lehet, hogy te árultál el minket puccskísérlet során is?-kérdeztem, mikor Riko megszólalt-Minden azért volt, hogy megszerezzen ezt. Nem én vagyok a kém.

Egy Panzer II modelt tart a kezében.

-Sajnálom a titkolózást, de ezt a döntőn akartam odaadni, Riku, még nincs is kész. Amikor nem voltam ott, éppen a postán voltam, a német nyelvű magazinok azok szerelésre vannak, éppen fordítom őket, ráadás én a puccs idején egy szertárban Mario Kartoztam Minával. Így már oké?-mesélt Riko.

-Igen, oké-mondtam.

-Van egy újabb gyanúsítottam-mondta Riku.

Ezt most hagyjuk. Majd a döntő után nyomozunk. Addig legyen ez a mi kis titkunk-mondtam.

-Igenis, kapitány-mondták az ikrek.

Elindultam hazafelé, mikor eszembe jutott valami fontos. Szeretném, ha lehetnének vendégeim. Szeretném elhívni apát és anyát, végülis ők a szüleim, és ráadás ők még nem is jártak az én városomban. Így felhívtam anyukámat.

-Szia kincsem. Mit szeretnél?-mondta anyukám.

-Nem jönétek el hozzám, jövő hét szombaton a sulimba?-kérdeztem.

-Miért? Valami fontos lesz?-kérdezte anyu.

-Akkor lesz az első senshabajnokságom döntője, amin történetesen én is részt veszek-magyaráztam.

-Micsoda? És erről én miért nem tudtam? És tényleg. Gratuláltok-mondja anya.

-Rendben, legközelebb gyakrabban felhívlak, ha erre célzol, de akkor jöttök?-kérdeztem.

-Jövünk, persze. Ne félj-mondta anya, és letette.

Éppen sétálok a parkban, mikor találkozok Fannival, aki azonnal meglát.

-Asszem, most lenne a legjobb idő arra a dologra-mondta.

-Most? Nem lehetne egy kicsit később?-kérdeztem.

-Habozás. Tipikus probléma-mondja Fanni.

-Akkor is. Most úszok a problémákban-mentegőztem.

-Hát ha nem cselekedsz, akkor én-vette elő a telefonját Fanni.(E/3 nézőpont indul!)

-NEEEEE!-kiáltott Ayumi.

Magyarországon, valahol Budapesten, éppen a szobájában ül Soma. Igen, ez az ő neve. Ayumi is tisztában van ezzel, mert megtalálta Soma e-mail címét, így megszólítja.

-Szia Soma-mondta röviden.

-Szia...Pontosan ki is vagy?-kérdi Soma.

-Ayumi, a tényleg japán lány-mondta.

-Rendben. De lehetne egy kérdésem?-kérdezte Soma.

-Hallgatom-mondja Ayumi.

-Ok. Éppen böngészek a Wikipédián, és véletlenül rátalálok egy japán sportra, amit tankokkal játszanak. Ez eddig oké, de hogy Magyarországon is volt, és elfogadták a komunizmus korában, na az már kicsit fura. Lefújják a ligát 1984-ben, és itt kezdődik az igazi hullámvasút: mit keresel te a cikkben? Ez felkeltette az érdeklődésemet, és találtam egy japán cikket erről, és ott azt írják, hogy 13 évesen van egy tankod, és egy komplett várossá alakított repülőhordozó van a kezed alatt. Ezt szerettem volna megkérdezni-mesélt Soma.

-Ez szerintem egy kicsit komplikált és drága, hogy telefonon beszéljük meg, így meghívlak az általunk rendezett senshabajnokság döntőjére június 5-ödikén. Akarsz jönni?-kérdezte Ayumi.

-Rendben. Szia-mondta Soma.

-Találkozunk 5-ödikén! Szia-mondta Ayumi.

A hívás után odamegy Fanni.

-Szép volt csajszi!-mondta.

-Köszi!-mondta Ayumi.

Így ez volt a finálé előtti utolsó kis slice-of-life része ennek a fanfictionnek. Viszlát! (Igen, ez a kiköszönés.)

Sziasztok! Ez a második GuP fanfictionöm finálé előtti része. Ha tetszik, likeold, ha ötleted van, kommentelj. Ja, és sok köszönet Benivoknak!

Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora