𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨
"Ben bunu ölsem yapmam"
"Yaparsın ya"
"Minho bak burada sıç azıma yinede yapmam"
"Beni kırıyorsun ama"
"Bak hem ben bunu yaparsam çocuklar benle çok dalga geçer"
"Sen yapmazsan ben başkasıyla eş olurum. Bu seferde yengeyi başka birine mi kaptırdın diye dalga geçerler"
"Ama Minho"
"Ya benimle yaparsın yada beni başkasıyla izlersin"
Jisung düşünmeye başlarken yatakta yatıyorduk. Dans kursum başlıyordu ve Jisung'u kendime eş olarak istiyordum. O ise kabul etmiyordu. Neymiş bu dansı yapamazmış.
"Tamam ama neden bu dans başka yok mu, buna mı düştük?"
"Ben bunu seçtim"
"Niye seçtiğin belli zaten"
"Niye bunu seçmişim ben?"
"Aklın hep başka yerlerde"
"Nerede?"
Jisung yandaki sehbadan tüy temizleme rulosunu alıp azıma sokmaya çalıştığında kaçmaya çalıştım.
"Şunu azına sokcam nerede olduğunu anlayacaksın"
"Tamam kızma yaa"
"Böyle saçmalarsan g0tünede sokarım bunu"
"Başka bir şeyi-"
Kafama bir tane geçirdiğinde gerçek anlamda sabrının taştığını anlamıştım.
"Tamam bebeğim sakin ol uyuyalım yarın dans kursuna gideceğiz, başkanın kim seçilceğini öğrenicez, dans çalışmalarına başlayacağız. Çok işimiz var çook"
"Keşke bacağım iyileşmeseydi"
"Öyle deme ama hadi iyi geceler"
Dudağına küçük bir öpücük koyduktan sonra gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.
(1 𝑯𝒂𝒇𝒕𝒂 𝑺𝒐𝒏𝒓𝒂)
"Yanlış yapıyorsun"
"Sen gel yap o zaman!"
"Şuan seni izliyorum ki hatalarını göreyim"
Jisung yere çöküp oturdu. Derin derin nefes alıyordu.
"Bu gösteri niye 1 hafta içerisinde yapılıyor ya!"
"Bilmiyorum bebeğim. Zaten çoğu hareketin iyi sadece bunda biraz zorlanıyorsun"
"Bana yardım et o zaman"
"Edeceğim zaten"
Jisung ayağa kalkıp yapamadığı hareketi denemeye başladı. Arkasına geçip gösteriyordum.
"Ben bu dansı bi' sürü kişi izlerken yapamam"
"Yaparsın bebeğim"
"Dansı tek yaparken ve çok az kişi izlerken stresleniyorum. Hem bir sürü kişi izleyecek hem senle yapacağım o zaman"
"Çok iyi yapıyorsun ama korkmana gerek yok"
"Öyle mi dersin?"
"Hı- hı"
Ona bir kaç hareketi detaylıca anlatınca dahada iyi kavramıştı. Aslında çabuk anlıyordu.
"Hadi beraber yapalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'd Do Anyhting For You / Minsung
Fanfiction"Gelincik çiçeğinin anlamı ne?" Minho sorduğum soru ile gülümseyip yüzümü elleri arasına aldı. "Kavuşması imkansız aşk olarak bilinir." "Ama biz kavuştuk." "Evet biz kavuştuk. İkimizin özel çiçeği olan gelinciğe rağmen kavuştuk." Minho'nun dediğ...