ILK KARSILASMA

8 1 0
                                    

sabah lanet alarmimin sesiyle kalktim. dogal guzel oldugumdan hic makyaj yapmayarak hazirlandim.sadece cilekli lipbalmimi surdum.kahvalti yapmak midemi bulandirdigi icin sabahlari kahvalti yapmiyorum.annemlere gorusuruz diyerek evden ciktim.bugun yeni okuluma baslicaktim.yuruyerek okuluma gittim.

  tam okul kapisindan iceri girerken duvar gibi sert bir seye carptim.tam yere dusucekken ince belimden tuttu.elimdeki kitaplar yere sacildi.
-onune baksana be!
diye cemkirdim.bana pis pis siritti ve
-sen bak onune guzellik.
  diyerek arkasini donup gitti.sinirimden yerimde tepindim.

  kitaplarimi toplarken zilin caldigini fark etmemisim hemen kosarak sinifimi buldum.sinifa girdigimde hocadan ozur diledim ve kendimi tanittim.hoca sinifta tek bos yere otur diyince oturcagim yerin yanindaki kisiyi gorunce sok oldum!!carpistigim cocuktu.bunu fark edince siritmaya basladi.gidip oturdum.bana:
-oo burda da karsilastik guzellik.
diyince sinirle yerimde tepindim.
-demek ismin okyanus he?
dedi.evet ismim okyanus ne var bunda canim.
-senin ismin ne?
diye sordum.boraymis.bora guzel isim.ders bitince kantine gidip bi seyler alip bi masaya oturdum.tam karsimdaki masada bora oturuyodu.yaninda sarisin bi kiz vardi.bi anda icimde bi kiskanclik duygusu belirdi bunu fark edince hemen kendime kizdim.bira bi anda kizi kendine cekip optu.kafami hemen baska yere cevirdim.sonra sinirli bi sekilde sandalyeyi cekip kantinden ciktim.

okul bitince okuldan cikip eve yuruyodum.tam o sirada yanimdaki su birikintisinin uzerinden bi araba gecip beni islatti.
-OKUZ!!!
diye bagirdim.araba bi anda geri geri gelip onumde durdu.ellerimi belimde baglayip sinirli sinirli bakmaya basladim.cami acti.sok oldum!!!surucu boraydi.bu kadar tesaduf olamaz diye gecirdim icimden.kaderin oyunu herhalde diye dusundum😉😉.
-evine kadar birakiyim mi fistik?
dedi.neyse biraksin bari diye dusunerek tamam dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ENEMIESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin