part1

1K 96 39
                                    

گەڕانەوە بۆ ڕابردوو
باوکی ن/ت و باوکی جوکە هاوڕی نزیکی یەکترین زۆر یەکتریان خۆش ئەوێ بەڵام منداڵەکان وانین(ن/ت و جوکە ئەڵێم😂)کە سەردانی یەکتریان ئەکرد خێزایی جێون و خێزانی لی،ئەو کاتە جوکە تەمەنی:11 ساڵ بوو ن/تیش تەمەنی:6ساڵ بوو(ئێستا ئەڵین جوکە بە پێنج ساڵ لە ن/ت گەورەترە بۆ شەڕ ئەکەن بە کورتیو پوختی ن/ت خان ڕقی لە جوکەیە،کو درت دێت ڕقت لەو فریشتەیە بێت😂)ئیدی ئەها ڕۆی شەڕ و ڕق لێبوونەوە،بەڵام باوکی ن/ت و باوکی جوکە دڵیان نەدەهات خۆیان لێتووڕە بکەن لەبەر ئەوەی تاقانە بوو(یەکێک نەزانی ئێمە پاکەتە مۆزین😂)بەڵام دواتر باوکی ن/ت پەی وت کە جوکە لەتۆ گەورەترە و ئەبێ ڕێزی بگری ن/تیش دڵی باوکی پێناشکێت خاتوو لی دڵی پێخۆش بوو کە تاقە کچەکەی گوێرایەڵە،کە سەردانی یەکتریان کرد جوکە پێی سەیر ئەبوو کە ن/ت هەڵسوکەوتی باش بووە شەڕی پێنافڕۆشێت کاکە جوکەش پەی خۆش بوو ئەویش باش هەڵسوکەوتی ئەکرد،دووساڵ ڕۆی نە جوکە ن/تی بینی نە ن/تیش جوکەی دێت ئەوکاتە جوکە تەمەنی بووبە بە:13ساڵ ن/تیش تەمەنی:8،لە ناکاو روداوێک رو ئەدات کە خێزانی لی شۆک بن خاتوو لی بەهۆی رووداوی هاتوو چۆ ئەمرێ یەکیک لە دوژمنەکانی باوکی ن/ت ئەو کارە ئەکات ن/تیش مناڵە پێویستی بە دایکی ئەبێت بۆ هەندێک شت پێویستی بە میهرەبانی و دڵسۆزی دایکی ئەبێ باوکی ن/تیش شۆک ئەبێ لە دەست دانی هاوسەرەکەی ئیتر لە ڕێوڕسمی ناشتن خێزانی جێون دێن و دڵنەوای خێزانی لی ئەکەن بەتایبەتی جوکە دڵی ن/ت ئەداتەوە لەو کاتەش ن/ت دڵ تەن ئەبێ و ژیانی تێک ئەچی و باوکی ن/تیش ژنەکی تری ناوێ و ژن ناهێنێت(ئافەرین کاک لی بەس ئەتوو پیاوی😂)باوکی ن/تیش بەرگە ئەگرێت لەبەر تاقە کچەکەی کە یادەوەری خاتوو لی جەی هێشتوە ئەویش ن/تە،باوکی ن/ت زیاتر گرینگی بە ن/ت ئەدات و بۆی ئەبێتە دایک و باوکیش ئیشەکانی کۆمپانیاش ئەکات و دڵی تاقە کچەکەشی رائەگرێت ن/تیش تێئەگات و باوکیشی زۆر خۆش ئەوێ لە قسەی دەر ناچێت،(ئەها لیسام لەبیر کرد باسی کەم هەموو خەتای ن/ت بوو😂)(ئایش لەبیرم چوو کە بڵێم خێزانی کیمیش چوون و باوکی لیساش دڵنەوای باوکی ن/تی کردو لیساش بەهەمان شێوە لەبەر ئەوەێ خۆی وای بەسەر هاتووە)
لیسا تەمەنی:6ساڵ بوو کە دایکی کۆچی دوای کرد ئەو پێشتر ئازاری بێ دایکی چێشتوە وە باوکی(لیسا کۆری نییە بۆیە ئەلێم نازناوی کیمی لێ ئەنێم)باوکیشی زۆر پەرێشان بوو لە دەستدانی هاوسەرەکەی هاوسەری کیم نەخۆش بووە وە پاسەوانەکان نەیان توانیوە بیبەنە نەخۆشخانە لەبەر ئەوەێ یەکێک لە پاسەوانەکان سیخور بووە دەرمانەکانی بەهەڵە ئەدا بە خاتوون کیم و باوکی لیساش زانی و سیخورەکەی کوشت و بەڵام بەداخەوە نەیتوانی هاوسەرەکەی ڕزگار بکات بۆیە باوکی لیسا ئیشی کۆمپانیەکەی ئەکردو ناز و مەکری کچەکەشی هەڵ ئەگرت،وە لە ڕێۆڕسمی ناشتنی خاتوون خێزانی جیۆن و خیزانی لی لەوێش بوون دڵنەوای خێزانی کیمی ئەکرد باوکی جوکە و باوکی ن/ت دڵنەوای باوکی لیسایان ئەداوە وە ن/تیش لەگەڵ جوکە هەمان شتیان کرد(بەکورتی ئەم سێ باوکانە هاوڕی یەکترین)دوای دوو ساڵ دایکی ن/تیش مرد خۆتان ئەزانن بلا بلا(ئێستا نۆرەی جوکەکەیە لەبەر خاتری خاتوو ن/ت و لیسا لەبیرم کرد باسی کەم😂ئێستا لەبیرم هاتەوە بۆ پێتان نەوتم💔😂)
جوکە تاقەتم نییە ناوەکەی دوورو درێژ بکەمەوە😂
دوای ئەو ڕووداوانەی کەبەسەر خێزانی لی و خێزانی کیم هات دوژمنەکانیان تێر نەبوون(ئاخ بەس بزانم لۆ وائەکەن ئەو دوژمنانە یاعنی کرمت بەو سێ خێزانە هەیە😂)جوکە ئەچێتە مەکتەب دوای تەواو بوون وا ئەزانێ ئۆتۆمبێلەکەی هاتووە لەبەر ئەوێ هەمان شێوەی ئۆتۆمبێلەکەی جوکەیە(جوکەش بچووکە هیچ نازانی یاعنی گێلە حاشا کێ وای وتوە هەتا بچم بیتۆپێنم😂👊🏻)جوکە ئەبەن هەر زوو ئەو کاتە باوکی ئەزانی کە کوڕەکەیان ڕفاندوە تەلەفۆنی بۆ ئەکڕی باوکی جوکە لەتاو تاقە کوڕەکەی هەموو شت ئەکات(بەینی خۆمان بێ ئەم سێ خێزانە ناوبانگیان دەرکردوە لەبەر ئەوێ مافیان)باوکی ئەچێت و پاسەوانەکان کۆئەکاتەوەو کوڕەکەی ڕزگار ئەکات ئیتر بلا بلا بۆ ماڵەوە رۆیشتن،وە هاوڕێکانی جوکە خەمی جوکەیان بوو دواتر زانیان ک ڕزگار کراوە با هاوڕێکانی جوکە بناسێنم:(نامجۆن،جین،شوگا،جەیهۆپ،جیمین.ڤی یان تاتا)ئەمانە هاوڕێ نزیکی جوکەن(نەفەری تری تیایە بەڵام ئەمانە کەسایەتی سەرەکین بۆیە باسم کرد ئێستا)
ئایش بجدی ڕابردوویەکی ناخۆشو دووروو درێژ بوو بەس وام کرد هەتا پاڕتەکانی تر ئاڵۆز نەبێ و تێبگەن کە ژیانیان ئاوا بووە
بەس ژیانی هاوڕیکانی جوکە بەڵێن ژیانی باگتان جیاواز بووە ئەوان هەرچەندە دوژمنشیان هەبووە بەڵام کاسیان لەدەست نەداوە(بەکورتی ژیانیان خۆشبووە😂)هەر ئەوەندە بزانن لە ژیانی بانگتان جاری بەسە رابردوو بێزار بووم هەندەی دووروو درێژی کەمەوە ئینشالە کە پارتەکانی تر ئەزانن ئەگەر پشگیریم بکڕی
       --------------------------------------------------------------گەڕانەوە بۆ ئێستا:
ئێستا ن/ت کچێکی جوان کویتە ئێستا تەمەنی:٢٠ ساڵە ولەگەڵ باوکی ئەژی لە زانکۆیە لەگەڵ هاوڕێکەی لیسا،لیساش هەمان تەمەنی ن/تی هەیە،ئێستا ن/ت وا خەریکە ڕابردوو لەبیڕ ئەکات و دەست بەژیانێکی نوێ ئەکات لیساش هەمان شێوەی ن/ت،لە زانکۆکە ن/ت و لیسا بە جواترین کچ ناسراون ن/ت نازناوی کویتی لێنراوە لیساش نازناوی هۆت لێنراوە بەڵام ن/ت و لیسا عەجولن و شەڕان گێزن هەر شەڕ ئەکەن و کەسیش پێیان ناوێری(یاخوا پێتان بوێرن باوکتان مافیا بێت تەبعەن سیفاتی ئەوان هەڵ ئەگرن😂)بەڵام کوڕەکان مونەرمی ئەکەن و هەر داوا ژوان بەستنیان لێئەکەن بەڵام وەڵامەکە نەخێرە لەبەر ئەوەشە کچەکان ڕقیان لە ن/ت و لیسا ئەبێتە ناڵێم هەمووی بەس هەندێکیان،وە باوکی هەردووکیان ئەزانن کە عەجول و شەڕان گێزن باوکیشیان پێیان خۆشە کە ئەزانن کچەکانیان بێ دەستەڵات نین،وە ئێستا جوکە گەورە بووە تەمەنی:٢٥ساڵەو بۆتە جێگرەوەی باوکی بۆتە مافیا وە باوکی ن/ت و باوکی لیساش ئەزانن بەس ن/ت و لیسا نەبێت(ئەم دووەتان پاکەتە مۆزن بۆیە نازانن😂)وە هاوڕێکانی جوکەش بۆنەتە مافیا ،نامجۆن:ئەو کەسێکی زیرەکە جار و بار ئەو خوتە یان پلان دائەنێت تەمەنی:٣٠ ساڵ خوشکەکی هەیە ناوی یوجینە شێوەی هەردووکتان

خێزانی مافیاکان(تەواو بووە)Where stories live. Discover now