𝐆𝐄𝐎𝐑𝐆𝐈𝐀 𝐏𝐄𝐀𝐂𝐇 ᴰʳⁱˡˡ ᴿᵃᵖᵖᵉʳ ᴵᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ

4.8K 26 3
                                    

𝐖𝐄𝐋𝐂𝐎𝐌𝐄 𝐓𝐎: GEORGIA PEACH ᴰʳⁱˡˡ ᴿᵃᵖᵖᵉʳ ᴵᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ

𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐁𝐎𝐎𝐊 𝐈𝐒 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐅𝐎𝐑 𝐍𝐘𝐂 𝐃𝐑𝐈𝐋𝐋 𝐑𝐀𝐏𝐏𝐄𝐑𝐒.

𝐓𝐇𝐈𝐍𝐆𝐒 𝐈𝐓 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐂𝐎𝐍𝐒𝐈𝐒𝐓 𝐎𝐅:
𝐒𝐌𝐔𝐓
𝐃𝐄𝐀𝐓𝐇
𝐏𝐑𝐀𝐍𝐊𝐒
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐔𝐏𝐒
𝐓𝐎𝐗𝐈𝐂 𝐑𝐄𝐋𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒𝐇𝐈𝐏𝐒

(ɪғ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴜɴᴄᴏᴍғᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴀᴅ)

𝐑𝐄𝐐𝐔𝐄𝐒𝐓: PAUSED

ʜᴏᴡ ʀᴇǫᴜᴇsᴛɪɴɢ ᴡᴏʀᴋs ɪs ʙʏ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ "ʀᴇǫᴜᴇsᴛ: ᴏᴘᴇɴ" ᴏʀ ᴛᴇxᴛɪɴɢ ᴍᴇ ᴜsɪɴɢ ᴍʏ ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ @ysllbarbiee.
ᴛʜᴇʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴀ ᴘᴀɢᴇ ᴊᴜsᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ʀᴇǫᴜᴇsᴛ, ᴡʜᴇɴ ʀᴇǫᴜᴇsᴛɪɴɢ ᴘᴜᴛ ᴛʜᴇ ʀᴀᴘᴘᴇʀs ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜᴇ ɪᴍᴀɢɪɴᴇ ᴛᴏ ʙᴇ ʟɪᴋᴇ

(ʀᴇǫᴜᴇsᴛ ᴛᴀʙ ɪs ᴜᴘ, ғᴏʀ ᴀᴅᴅɪᴛɪᴏɴᴀʟ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ʀᴇǫᴜᴇsᴛ)

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐧𝐚 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐝𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐛𝐞 𝐟𝐮𝐧𝐧𝐲 𝐚𝐬𝐟 🎀.

𝐃𝐀𝐈𝐋𝐘 𝐔𝐏𝐋𝐎𝐀𝐃𝐒?

ʜ-ʜ-ʜᴇʟʟ ɴᴀᴡ!!

ɪ'ᴍ ᴘʟᴀʏɪɴ..ʙᴜᴛ ᴅᴀɪʟʏ ᴜᴘʟᴏᴀᴅs ɪ ᴄᴀɴ ᴛʀʏ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴄᴀᴜsᴇ ɪ ᴅᴏ ʙᴇ ʙᴏʀᴇᴅ ᴀɴᴅ sʜɪᴛ sᴏ ɪ ᴄᴀɴ ᴅᴏ ᴛʜɪs ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍᴇᴀɴᴛɪᴍᴇ ʙᴜᴛ ɪ ᴅᴏ ʜᴀᴠᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ᴄᴏᴍɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴜᴘ ᴄᴀᴜsᴇ sᴘʀɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ɪs ᴀʟᴍᴏsᴛ ᴏᴠᴇʀ ʙᴜᴛ ɪ ᴡɪʟʟ sᴛɪʟʟ ᴛʀʏ!

𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐲/𝐧 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐛𝐞:

ғɪʀsᴛ ᴏғ ᴀʟʟ..ᴡʜʏ ʏ'ᴀʟʟ ʙᴇ ᴍᴀᴋɪɴɢ ʏ/ɴ sᴜᴄʜ ᴀ ʙɪᴛᴄʜ..ʟɪᴋᴇ sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs ɪ ɢᴇᴛ ɪᴛ ʙᴜᴛ sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ sᴏ! ɪɴ ᴍʏ ɪᴍᴀɢɪɴᴇ sʜᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴜᴛ ᴡᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ᴛʜᴀᴛ, sʜᴇ'ʟʟ ʙᴇ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ sᴏғᴛ ᴡʜᴇɴ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs sᴇɴsᴇ ᴛᴏ ʙᴜᴛ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ɢᴏɴɴᴀ sᴛᴀɴᴅ ᴏɴ ʙᴜsɪɴᴇss..*sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs*

ʏ/ɴ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʙʟᴀᴄᴋ ᴏᴋ..ᴄᴀᴜsᴇ ʏᴇᴀʜ...ᴀɴᴅ sʜᴇ ᴡɪʟʟ sᴛᴀɴᴅ ᴀᴛ 𝟻 ғᴏᴏᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʟᴏᴡᴇʀ ᴄᴀᴜsᴇ ᴡʜʏ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴍᴀᴋᴇ ʜᴇʀ ʟɪᴋᴇ 𝟺'𝟷𝟷 ᴀɴᴅ sʜɪᴛ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ʟᴇᴛ's ʙᴇ ʀᴇᴀʟɪsᴛɪᴄ ᴄᴏᴜsɪɴs. sʜᴇ ɢᴏɴɴᴀ ᴡᴇᴀʀ ʟᴀᴄᴇs ᴄᴀᴜsᴇ ᴛʜᴇʏ ᴇᴀᴛ ᴅᴏᴡɴ. ɪɴ sᴏᴍᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs sʜᴇ ᴡɪʟʟ ᴡᴇᴀʀ ɢʟᴀssᴇs ʙᴜᴛ sʜᴇ ᴡɪʟʟ ᴀʟsᴏ ᴄᴏɴsɪsᴛ ᴏғ ᴡᴇᴀʀɪɴɢ ʟᴏɴɢ ᴀᴄʀʏʟɪᴄ ɴᴀɪʟs, ғᴀʟsᴇ ʟᴀsʜᴇs, sᴛᴜᴅ ɴᴏsᴇ ʀɪɴɢ, ᴀ sɴᴀᴄᴋ ᴛᴏɴɢᴜᴇ ᴘɪᴇʀᴄɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ ʟɪᴘ ɢʟᴏss ᴀɴᴅ ᴀ sᴋᴇʟᴇᴛᴏɴ ᴛᴀᴛᴛᴏᴏ ɪ'ᴍ sᴛɪʟʟ ᴅᴇʙᴀᴛɪɴɢ ɪғ sʜᴇ ɢᴏɴɴᴀ ʜᴀᴠᴇ ᴀ sᴘɪɴᴇ ᴛᴀᴛᴛᴏᴏ ᴛʜᴀᴛ sᴀʏs ʜᴇʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ sʜᴇ ɢᴏɴ ʙᴇ ᴛʜɪᴄᴋ ɪɴ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ʀɪɢʜᴛ ᴘʟᴀᴄᴇs !!

Voice claims are now a thing!! but her name will stay as Y/n 🩶.

𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐀𝐋𝐋 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐁𝐄𝐈𝐍𝐆 𝐒𝐀𝐈𝐃 𝐄𝐍𝐉𝐎𝐘 𝐌𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐈 𝐒𝐂𝐈𝐄𝐍𝐓𝐈𝐒𝐓𝐒 👩🏽‍🔬👣.

𝐆𝐁𝐀𝐁𝐘𝐓𝐇𝐄𝐒𝐂𝐈𝐄𝐍𝐓𝐈𝐒𝐓 𝐎𝐔𝐓.

𝐆𝐄𝐎𝐑𝐆𝐈𝐀 𝐏𝐄𝐀𝐂𝐇 ᴰʳⁱˡˡ ᴿᵃᵖᵖᵉʳ ᴵᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢWhere stories live. Discover now