Smrt ve tmě

53 0 2
                                    

Uprostřed noci jezdí bílá dodávka a v ní dva teenageři se svým braškou, kterýmu je dvanáct.
Cesta je potemnělá, nikde žádná lampa. Pomalá jízda na téhle cestě by měla být na místě, ale teenageři neberou na to ohled a překročili tak maximální rychlost.

Zatím se zdá být cesta v pořádku, ale najednou spatří kometu, okamžitě zastaví. Dodávka se málem převrátila.

Jeden z chlapců řekne: "Přejte si něco", bohužel nejmladší chlapec si přál něco strašidelného. Vyšší kluk rozjel dodávku, tak rychle, že ani pásy nedokážou tohle vydržet.
Hodně zvláštní bylo, že policisté nebyli nikde. "Bene, tohle se mi nelíbí", řekl nejmladší kluk. Nejvyšší kluk mu na to hrozivě odpověděl: "Drž hubu Petere, nebral jsem tě jen proto že jsem chtěl, ale že máš blbý narozeniny". Peter se raději koukal dopředu a najednou před nimi spadne meteorit. Dodávka tak rychle zastavila a převrátila se, třikrát udělala sud a byla vzhůru nohama.

O pár minut později se Ben probral. Otevřel dveře a šel ven se podívat co to bylo. Střední kluk z modrými oči a kaštanovými vlasy probral Petera a šli taky ven.
Všichni si mysleli, že to byl meteorit, ale byli tam starodávné hodiny s kyvadlem.
Peter se hodně bál a tak chtěl jít už pryč ale Dave, který ho probral ho silně držel za Peterovu slabou ruku: "Ty se ani nehni", řekl mu.

Ben se pomalu přibližoval. Dave na něj vykřikl: "Dávej pozor!" Ben se na něj otočil a z hodin vystřelil nějaký hák přímo do Bena.
Peter se hrozně lekl a vystrašeně vykřikl: Pojďme!
Hák byl zaražený do trupu Bena, ten hrozně moc krvácel, ale Dave tam stál jako socha a Peter se snažil utéct, jenže držel jeho ruku hrozně moc. Hák pomalu odešel do hodin jak had, když se plazí. Dave tam stále stál a nic nedělal. Peter začal pomalu brečet strachy a řekl znova: "Pojďme!"

Hák se znovu vystřelil do Davea a prošel přímo skrz trup. Peter se okamžitě lekl a začal utíkat. Před ním se objevil portál a Peter spadl na asfaltovou silnici. Z portálu vylezl nějaký temný člověk, který mluvil jak robot a řekl jenom dva slova: "Destrukce zahájena," vzal tedy svůj meč a Peter okamžitě utíkal na druhou stranu, jenže na něj vyskočil hák, který ho minul.
Peter začal panikařit. Temný muž pomalu pochodoval s kapucí a pláštěm k Peterovi a Peter už nevěděl co dělat.

Hák se začal rychle vracet a okamžitě se střílel do Petera, ale on je malý a hubený, takže ho vždycky minul. Temný muž byl už asi patnáct metrů od Petera a když hák trefil Peterovi ruku a usekl mu ji, tak začal strašně křičet. Temný muž byl u Petera, který se tam kroutil, vytasil svůj meč a řekl poslední slova co Peter uslyšel: "Cíl splněn," a usekl Peterovi hlavu.

Temný muž pověděl nějakou zvláštní cizí větu a všechny oběti zmizely společně s krví.

Legenda Kde žijí příběhy. Začni objevovat