Artık 11 yaşındaydım.Bugün girmiştim.Şimdiye kadar tüm duygulardan uzak olan bir hastanedeydim.Ailemi bilmiyordum.Kardeşimde yoktu, bildiğim kadarıyla.Aldığım ilaçlar, duygularımı köreltmişti.Hiçbir şey hissetmiyordum.
Boştum.Gülümsemiyordum, soğuktum.Ellerim her zaman soğuktu.Kimse ısıtamıyordu.Arkadaşım da yoktu.Olduğunda ise ölüyorlardı.Bu hastaneden çıkmak için nelerimi vermezdim.Ben bunları haketmiyordum.
Gene yatağımda oturmuş, sonbaharın güzelliğine bakıyordum.Daha doğrusu bakamıyordum.Parmaklıklar vardı.Bir baykuş gelmişti.Ama nasıl gelebilirdi ki? Sabahtı.Bildiğim kadarıyla baykuşlar geceleri çıkardı.
Pencerenin önünde durdu.Ellerimdeki kelepçeyi gösterdim.Yataktan kalktım ve elimden geldiğince pencereyi açmaya çalıştım.Zorlanarak pencereyi açtım ve baykuşa baktım.Ona baktım kocaman kahverengi gözlerimle.O da bana baktı.
Kelepçeli elimi parmaklığın arasından çıkardım.Elime kondu ve bir mektup bıraktı.Sonra da geri çekildi.Mektup mu ? Bana mı ? Mektup düşse umrumda olmazdı.Ama düşürmemeye çalıştım ve yatağın üzerine fırlattım.
Yatağa oturdum ve mektubu elime almaya çalıştım.Üzerinde bir işaret ve kırmızı bir şey vardı.Üstünde de 'Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu' yazıyordu.Buna anlam verememiştim.
Mektubu komidinin çekmecesine koydum ve kapıyı dinlemeye başladım.Biri gelirdi ve mektubu alırdı.Umrumda olmazdı ama içinde ne yazıyor, okumak istemiştim.Bir şey yok gibiydi.
Komidinin çekmecesinden mektubu çıkardım.Bu sırada saçlarım önüme düşmüştü.Onları kulağımın arkasına sıkıştırdım ve mektubu açtım.
Mrs. Potter
Size Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edildiğinizi memnuniyetle bildiririm.Kabul mektubunuzu 2 gün sonra aynı baykuşla yollamanızı temenni ederim.Okul için gerekenler ilişiktedir.
"Saçmalık." dedim kendi kendime.Zarfın içinde bir tane daha kağıt vardı.Onu da okumaya başladım.
Okul için gerekenler
Asa
Madam Malkin'den 3 siyah cübbe
Kalaylı kazan
İksir seti
Koruyucu eldiven
Okul Kitapları:
Temel Büyüler Kitabı (1.Sınıf)
1.Sınıflar İçin Biçim Değiştirme Rehberi
İksir Yapımı (1.Sınıf)
Avrupa'nın Sihirli Bitkileri
Sihir Tarihi (1.Sınıf)
İnanmadım.Kim inanırdı ki? Saçmalıktı.Ayrıca benim kabul mektubum nasıl olacaktı? Ben bu ders kitaplarını hangi parayla alacaktım?
Ayrıca benim soyadım Potter değildi.Yanlış kişiye gelmişti büyük ihtimal.Mektubu gene aynı şekilde koydum ve baykuşun ağzına koymaya pencereye gittim.
Ağzına uzattığımda bir şey yapmadı.Bende mektubu öylece bıraktım ve pencereyi kapattım.
Baykuş kulaklarımı delecek kadar ötünce camı açtım ve bağırmaya başladım."Kalan 2 gram akıl sağlığımı da mı bozacaksın?"
Tekrar öttü."Ağır ilaçlar alıyorum ben 5 yaşından beri! Çocukluğumu geçiremedim lan ben. Bir susta kalan yaşamımı rahat geçireyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sisters | Harry Potter
Fantasy11 yaşına kadar bir deli hastanesindeki ilaçlarla büyümüştüm.Aldığım ilaçların haddi hesabı yoktu.Duygularım yoktu.Ailem yoktu.Özgürlüğüm yoktu.Sadece bir yatak, pencere ve küçük bir komidin.Soyadımı unutmuştum.Adımı bile unutacak hale gelmiştim.Çün...