23.BÖLÜM

29 1 0
                                    

Arabaya bindikten sonra kendime engel olamayıp direksiyona sert bir şekilde ellerimi vurup duruyordum. Mi-yeon ise korkarak bana bakıyordu. Konuşmaya başlamıştı.
Mi-yeon: A-anne...noldu?
Y/N: Y-yok birşey anneciğim
Anahtar ile arabayı çalıştırıp sürmeye başladım.Araba bir süre sonra yarı yolda arızalanıp durmuştu.
Y/N: Ah birde bu eksikti...
Mi-yeon: A-annecik ne oldu?
Y/N: Araba arızalandı kızım...Sen burada kal kızım ben yardım bulacağım...
Dışarı çıkıp otostop çekiyordum ama durmak bilmiyorlardı. Aklıma insoo oppa'yı aramak gelmişti. Arayıp beklemiştim açınca konuştum.
Y/N: o-oppa arabam arızalandı yolda kaldım yardım eder misin?
İnsoo: Nerdesin şimdi sen Y/N?
Y/N: b-bilmiyorum oppa ama etrafımda...
Söylemiştim insoo aklına birşey gelip söylemişti.
İnsoo: tamam Y/N...korkma sen. Şimdi sen arabaya binip bütün kapıları kilitle tamam mı? Ben Gunwoo'yu göndericem.
Y/N: T-tamam oppa...
İnsoo'nun dediklerini yapıp beklemeye başladım. Mi-yeon bana bakıp konuşmuştu.
Mi-yeon: Annecik noldu şimdi
Y/N: Yardım geliyor annecim ben insoo abini aradım gunwoo abin gelecekmiş öyle dedi tamam mı?
Mi-yeon: Tamam Annecik
Ben ise öylece bir yere dalıp ağlıyordum. Yaklaşık yarım saat sonra gunwoo arabası ile gelmişti. Gunwoo arabadan inip benim arabama gelip kapıyı açmıştı. Ben ise bir ses duyunca korkudan bıçak tutmuştum.
Gunwoo: Korkma Y/N benim
Bıçağı indirip gunwoo'ya baktım.
Y/N: G-gunwoo abi...
Ağlayarak sarıldım. Öylece baktım.
Gunwoo: Noldu iyi misin? Birşeyin mi var?
Y/N: B-bugün Jungkook'u gördüm bir kız ile...el ele tutuşurken...
Gunwoo: N-ne...nasıl olur?
Burnum akmış ve ağlamaktan gözlerim şişmiş bir şekilde bakarak konuştum.
Y/N: Olmuş...olmuş işte...
Gunwoo: Tamam Y/N düşünme şimdi bunları Mi-yeon'u al da gidelim.
Başımı sallayıp arkamı döndüm. Arabaya yürümeye başladım. Arabama varınca şok geçirmiş bir şekilde baktım. Çünkü Mi-yeon yerinde yoktu. Arabamdan ayrılıp hızlı bir şekilde koşup gunwoo'nun yanına gittim.
Y/N: A-abi...abi! Bağırdım
Gunwoo bana bakarak konuşmaya başladı.
Gunwoo: efendim Y/N ne oldu?
Y/N: Mi-yeon...
Gunwoo: Noldu Mi-yeon'a Y/N?
Y/N: A-arabada yok
Gunwoo bu dediklerimi duyar duymaz arabaya koşmuştu bende arkasından koşmuştum. Gunwoo arabanın her yerine bakmıştı. En sonda bir zarf bulmuştu. Zarfın içini açmış içinde de bir kağıtta not yazıyordu.

Merhaba Y/N benim kim olduğumu bilmiyor olabilirsin zaten boşver de kim olduğumu bilme. Herneyse Mi-yeon elimde. Her an birşey yapabilirim. Öldürebilirim de...asabilirim de...Vurabilirim de...aklına ne geliyorsa. Şimdi yapman gerekeni söyleyeceğim. İlk önce bana 500Bin Won getireceksin. Sonra Jungkook'un yeni karısını öldürüp cansız bedenini önüme atacaksın. Eğer bunları sen yapmazsan çocuğuna elveda de... her yerden seni izliyorum Y/N...DİKKATLİ OL!!
AD SOYAD
Gizli

Gunwoo notu okuduktan sonra bana uzatıp öylece baktı. Notu alıp dikkatlice okumaya başladım. Okurken gözlerim dolmuş aynı zamanda da ağlıyordum.
Y/N: Ç-çocuğum... Mi-yeon!! Bağırdım. Gunwoo bana sarılıp saçlarımı okşuyordu.
Y/N: Yazılanların hepsini yapmalıyım. Tek sorun parayı nereden bulacağım...
Gunwoo: Orasını bana bırak Y/N sen Jungkook'un karısını hallet.

Y/N: T-tamam...
Gunwoo ve benim yollarım ayrılmıştı. Gunwoo İnsoo'yu arayıp konuşmaya başlamıştı.

❤️İNSOO❤️

Gunwoo: İnsoo hyung bana hemen 500Bin Won bulman gerekİnsoo: Ayşş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gunwoo: İnsoo hyung bana hemen 500Bin Won bulman gerek
İnsoo: Ayşş...yine mi içtin gunwoo?
Gunwoo: Hayır hyung içmedim.
İnsoo: O zaman neden 500Bin Won istiyorsun?
Gunwoo: Boşver hyung
İnsoo: Tamam Gunwoo getiriyorum.
Gunwoo telefonu kapatıp bir parkta bankın üzerine oturmuştu. Ben ise adamın dediğini yapmaya çalışıyordum. Telefonumu açıp kadının bilgilerini bulmaya çalışıyordum. Bir zaman sonra küçük bir bilgi bulmuştum. Jungkook ve eşi Min-Jae'nin 5 yıldızlı bir otelde kaldıklarını okumuştum. Otelin adını kısa zamanda bulup yola koyuldum. Arabama atlayıp tam gaz sürmeye başladım. En kısa sürede varmış ve arabamdan inmiş otele girmiştim. Normal bir müşteri gibi otel ücretimi ödeyip anahtarımı alıp odama çekilmiştim. Eşyalarımı yerleştirip aşağıya inmiş resepsiyona gitmiştim.
Y/N: merhaba efendim jeon jungkook jeon min-jae hangi odada kalıyorlar.
R: Niye soruyorsunuz Y/N hanım?
Y/N: Ben ikisinin de arkadaşıyım bugün jungkook'un doğum günü var ve sürpriz yapmak istiyorum.
R: Tamam Y/N hanım...odası 456 numara iyi eğlenceler
Y/N: Sağolun efendim
Ben ise oradan yavaşça ayrılmış 456.odaya çıkmıştım. Kapıyı hafifçe aralayıp bakmıştım çok koruma vardı ve aralarında zhang-chi de vardı.

❤️ZHANG-CHİ❤️

Kapıyı geri yavaşça kapatıp öylece baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı geri yavaşça kapatıp öylece baktım. Elime silahımı alıp kapıyı kırıp içeri girmiştim.
Y/N: Kaldırın ellerinizi!
Jungkook ve Min-jee kaldırmış bana öylece bakıyorlardı.
JK: Y-Y/N...
Min-Jee: Senin ne işin var burada kaltak!
Y/N: Seni ilgilendirmez Yavşak!
Min-Jee: Korumalar tutun şu kızı!

Bütün korumalar beni tutunca baktım.
Y/N: Bırakın beni!
Jungkook ise dolmuş gözlerle bana bakıyordu. Öylece baktım adama baktım.
Y/N: B-bırak beni canım acıyor...
Adam: Kapa çeneni!!
Sert bir şekilde tokat atınca yere düşmüş öylece bakıyordum.
Y/N: Ne yapıyorsun sen!
Min-Jee yanıma gelip yakamdan tutup yukarı kaldırmıştı.
Min-Jee: Bana bak kızım! Sen bana ve jungkook'a asla dokunamazsın o yüzden kapa çeneni ve git buradan.
Hafifçe gülüp öylece baktım.
Y/N: Sen öyle san!
Min-Jee elinin tersi ile sert bir şekilde bana tokat atmış ben ise yere düşünce öylece bakmıştım. Min-Jee Jungkook'u alıp gitmişti. Ben ise düşünüyordum etrafıma bakıp ayağa kalktım. Ağzımdan kan gelse de yine de kalkıp dışarı çıkmıştım. Jungkook ve Min-jee'ye öylece bakmıştım araba ile gidiyorlardı ki o anda zhang-chi arabası ile önüme gelip konuşmaya başlamıştı.
Zhang-chi: Atla hadi!
Arabaya binip bakmıştım. Zhang-chi arabayı takip ediyordu. Ben ise silah ile sürekli sıkıyordum. Sıktıklarımdan birkaç tanesi arabanın lastiğine gelmiş ve patlamıştı. Zhang-chi arabayı durdurmuş ben ise arabadan inmiştim.

Arabadan iner inmez koşarak jungkook ve Min-jae nin yanına gitmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabadan iner inmez koşarak jungkook ve Min-jae nin yanına gitmiştim. Silahı tutup konuştum.
Y/N: İnin arabadan!!!
JK: A-ama...
Y/N: İNİN DEDİM!!! Bağırmıştım
Jungkook ve Min-jee inmiş ve bana bakıyorlardı. Min-Jee ile öylece bakışıyorduk.
Y/N: SEN BİZİM ARAMIZI BOZDUN!!!
Min-Jee: Bana bağırma!!!
Y/N: Yeter artık hiç konuşma...sen ölmeyi çoktan hak ettin!!!
Elimdeki tabancayı Min-jee'ye doğrultup ateş etmiştim. Kurşun kalbine saplandığı anda oracıkta ölmüştü. Öylece Jungkook'a baktım elimi tuttuğu an geri çektim.
Y/N: DEFOL!

BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin