Про що ти тільки думав?

3 0 0
                                    

Кожна людина хоча б раз у житті запитувала себе: «Про що ти тільки думав, коли йшов на це?». Але зворотного шляху вже немає.

***

Лондонське небо затягнуте грозовими хмарами. Сотні сірих людей поспішають у своїх справах, не помічаючи нічого навколо себе. Хтось йде на роботу, хтось повертається додому, у того хлопця сьогодні день народження, а он та дівчинка вперше йде на побачення. Кожен стурбований чимось своїм, поки ти летиш на божевільній швидкості в чорному лондонському таксі в кінцеву точку свого життя. І лише небо бачить твій біль і плаче разом із тобою.

Затьмарений успішною угодою з Miramax, Флетчер безтурботно сідає в таксі, щоб вирушити до «сонячної Каліфорнії». Але він не врахував одного важливого фактора. Міккі Пірсон - цар лондонського наркобізнесу, незважаючи на порятунок, все ще злий на Пітера за його витівки. А у поєднанні з проблемами від конкурентів, його агресія перебуває на грані з люттю. У такому разі чекати, що лев помилує тебе і ти відбудешся лише легким переляком дуже безглуздо. Що ж... Buenas tardes, Fletcherino! Ось ти й попався. Настав твій час відповідати за гріхи.

Таксі мчить в абсолютній, мертвецькій тиші. Рей уважно стежить за дорогою, розмірковуючи про щось своє. Пітер дивиться у вікно, як пролітають останні хвилини його життя і як сумно, мов сльози, скочуються краплі дощу по склу.

- Реймонде, куди хоча б ми їдемо? Я хочу знати, де зроблю свій останній вдих.

- Побачиш.

- Це далеко від Лондона?

- А ти що, кудись поспішаєш? - Сміт похмуро глянув на детектива через дзеркало заднього виду. - Їдь мовчки, будь ласка. Ти вже добалакався.

Через 40 хвилин Рей зупиняє машину неподалік парку Уотерло.

- Приїхали. - Сміт першим вийшов з автомобіля, взяв у багажнику лопату, а потім уже відчинив двері Пітеру. - Тільки Флетчере, давай без дурниць. Втеча не має сенсу. По-перше, я тебе наздожену. По-друге, раптом що я тебе і з-під землі дістану.

Детектив, сумно опустивши голову, слухняно виходить з машини. Він озирається, щоб зрозуміти де гнитиме його тіло.

Can't pretendWhere stories live. Discover now