Úvod

4.2K 200 13
                                    

Naša trieda je ako "skupinkové kráľovstvo". Každý z nás do nejakej patrí, ja viem je to hlúposť ale je to tak. Ja som v skupine s najlepšími babami na škole.
Paula je naša hlavička.
Henrieta (Heni, Eni) je nás malý popletko.
Kim je Rebelka s veľkým R.
Nina je proste blázon.
Amanda je taký správny žiak ale zároveň vie hádzať neskutočné ksichty.
Nakoniec som tu ja (Rebeka, Beka), ja som proste ja a ako jediná sa venujem hudbe. My všetky však zbožňujem skatebord a musím uznať ide nám to famózne.

Ďalšie skupiny:
"Ohovárači" alebo teda "populárne" baby:
-Erika je jedna z najdivnejších a zároveň najhoršich báb na škole.
-Olívia sa vtiera Erike, o ničom inom nerozpráva len o tom aká je dokonalá a oodobne a preto k nám nezapadla.
-Teraza, jediná zo skupiny ohováračiek s ktorou sa dá ako tak pokecať.
- Brumhilda je tá čo to celé začala!!!

"Učiteľské vtierky" k tomuto snáď ani nemusím nič hovoriť, netreba vysvetľovať čo to znamená:
-Christiana sa vtiera hlavne na technike a infoške učiteľovi a robí zo seba REBELKU ale on ňou proste nie je. Len sa strápňuje.
-Brumhilda, už som sa vyjadrila.
-Sue je celkom v pohode.
"Vedúca"......toto tá bude zaujímať.
Vedúca tohto chaosu je Anna, arogantná, nafúkaná a drzá potvora, ktorá keby vedela tak šľahá oheň!!!!
Hlavne si musím dávať pozor na "Všetkovlezov" to sú tý čo sú raz s nimi a raz s nami.
-Klára sedí somnou viac nič.
-Megan je divna. Špára sa v nose.
-Beáta je BFF s Megan aj ona sa špára v nose.....fuj nechápem ako to môžu robiť?!
Posledná skupina je "nikdy s nikým"
Tu je jediná jedna osoba Simona, ona by možno bola v pohode ale musí sa začať troška viac upravovať.....raz za čas si umyť vlasy a zoznámiť sa so žiletkou.
Aaaaale nie!!!!! Ja si tu píšem denník a ani sa nepredstavím!!
Moje meno je Rebeka alebo teda Beka. Mám 15 a perfektne západám do našej skupiny bláznov. Čo je na mne divne? Bojím sa koní a veľkých psov....neskutočne veľmi!
Spievam a hrám na klavíri ale aj skatujem.

Denník školskej JaWhere stories live. Discover now