𝕴 𝖈𝖆𝖓 𝖑𝖎𝖛𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖎𝖗𝖘𝖙

804 60 51
                                    

İçeri geçmiştim. Max beni ufak bir koltuğa oturttu.

"Evet seni dinliyorum. "

"Şimdi Max anlatmadan önce sakin olmanı istiyorum tamam mı? "

"Tamam."

"Ben şu son zamanlarda abini çok fazla görüyorum. "

"Nasıl yani nasıl görüyosun? "

"Bazen halüsinasyon gibi görüyorum bazen rüyalarıma giriyor. "

"Neden görüyosun ki onu nerden tanıyorsun?"

"B-ben tanımıyorum onu yani, yani aslında tanıyorum ama uzun bir konu. Demek istediğim abin sürekli bana karşı bir nefretle konuşuyor. "

"Neden nefretle konuşuyor ki? "

"Bak Max ben zamanında onun öyle olmasına sebep olan bir güce yardım ettim ama o zamanlar iyidi ve beni kandırdı ben bunların olacağını bilmiyordum çok üzgünüm. "

"Nasıl yani Billy'nin ölümünde senin de mi suçun var! "

Max çok sinirlenmiş gibiydi bi anda sesini yükseltti. Göz bebekleri de büyümüştü ve bana çok sert bir şekilde bakıyordu.

"Hayır Max, izin ver anlatayım. "

"Şöyle ki, bende Eleven gibi bir laboratuvardan kaçtım. Yani benim de özel güçlerim var. Ama ordan kaçmama birisi yardımcı oldu ama tabiki bir şartla. Ona yardım etmem gerekiyordu bazı şeylerde. Bende ona yardımcı oldum ve kaçtım ama çok pişmanım."

Maxin kafası karışmış gibiydi dediklerimi anlamak istemiyordu.

"Ve ben kardeşim Eleven'ın yanına gittim yani California'ya. Sonra orda da bir halüsinasyon gibi birşey gördüm senden bahsetti senin o öldükten sonra nasıl üzüldüğünden, bende Eleven ile bir fotoğrafını gördüm seni ona sordum. O da bana yerini söyledi ve bende geldim. "

"Peki Billy o haldeyken neden ona yardım etmedin! "

"Bilmiyorum Max bilmiyorum. Ona yardım edebilir miydim onu bile bilmiyorum çünkü Peter benden çok daha güçlüydü onu yenemezdim eminim. "

"Peter kim? "

Durdum onun hakkında konuşmak istemiyordum çünkü o bir şeytandı. Beni de kandırmıştı ve ihanet etmişti. Ondan nefret ediyorum.

"Bunların hepsini yapan kişi işte. "

"Peki ya o öldü mü? "

"Sanmıyorum."

"Ama o yaratık gibi şey ölmüştü ve El kapıyı da kapatmıştı. "

"Anlamıyosun. O çok güçlü onu yenmek çok zor. Ve sanki şuan hala birşeyler yapacakmış gibi hissediyorum. Benim bu gördüğüm şeyler durup dururken olmazdı. Ve Billy şuan tam olarak ölmedi Arafta gibi birşey. "

"Ne nasıl yani? "

Max heycanlanmış gibiydi.

"Tam olarak ölmediğini söylüyorum yani onu geri dünyaya getirebiliriz ama bu iyi olmaz. "

"Ne olabilir ki en fazla yani? "

"Max gerçekten hiç iyi şeyler olmaz. Hala o gücün etkisinde olabilir kendi gibi davranmaz yani. "

"Hiç şans yok mu? "

"Maalesef."

Max'in gözleri dolmuştu. Ve biraz ağladı. Onun adına çok üzgündüm ama elimden hiç birşey gelmiyordu.

SHADES OF COOL | Eddie MunsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin