αρχη του ερωτα

1 0 0
                                    

Ήταν καλοκαίρι του 21. Εγώ και οι παρέα μου πηγαιναμε στην θάλασσα. Αφού μπήκαμε και κάναμε μπάνιο ένα παιδί ήρθε και μου μίλησε. Ξαφνικά αρχίσαμε να κάνουμε παρέα και να κανονίζουμε να πηγαίνουμε βόλτες. Αφού είχαμε βγει κάνα δυο φορές έμαθα από την μαμα μου ότι όταν ήταν μικρή έκανε παρέα με τον μπαμπά του. Από εκείνη την ημέρα άρχισε μου αρέσει. Του το έχω πει και νιώθει και εκείνος τα ίδια συνεσθηματα για εμένα.
   Στις 6 Φεβρουαρίου ήρθε στο χωριο πήγαμε βόλτα εγώ εκείνος και τα αδέλφια μας, αλλά όταν νύχτωσε έγινε όλη η φάση που δεν την περίμενε κανείς. Αφού πηγαμε  σπίτι του παιξαμε λίγο με το PlayStation μετά είπαμε να παίξουνε κρυφτό. Εκείνη την στιγμή φιλαγε η αδελφή μου και μου λέει εκείνος <ελα να μπούμε μέσα στην ντουλάπα.>Εκείνη την ώρα έμεινα,δεν το περίμενα. Αφού μπήκαμε και καθίσαμε με έπιασε από το χέρι και να τράβηξε προς το μέρος του. Έβαλε το κεφάλι μου πάνω στο σώμα του και Εκείνη την ώρα ήθελα τόσο πολύ να τον φιλήσω αλλά εκεί έγινε η μαλακια. Άνοιξαν τα αδέλφια μας την ντουλάπα και μας έκοψαν πάνω στο καλύτερο.... τέλος πάντων!!
    Τώρα έχουμε καλοκαίρι και περιμένω να έρθει πως και πως για να πηγαίνουμε για μπάνιο... πάλι καλά όμως θα έρθει το σκ αλλά θα ξανά φύγει και θα ξανά έρθει τον Ιούλιο:(
     Ελπίζω να γίνει κάτι αυτό το καλοκαίρι γιατί το θέλω όσο τπτ αλλο στον κόσμο.
Καλοκαιρι του 22' λοιπόν και ήρθε η ημερα όπου περίμενα πως και πως!! Πήγαμε στις 10 Ιουλίου όλοι βολτα με τα ποδήλατα. Περιπου το μεσημέρι τα αγόρια πήγαν άφησαν ένα κορίτσι σπιτι του και εγω με εκείνον πήγαμε στο μπασκετ .. εκει ήρθε η στιγμή όπου μου είπε να τα φτιάξουμε!! Εγω ενθουσιασμένη τον αγκάλιασα. Βγαίναμε κάθε μέρα ώσπου ήρθε η ημερα να φύγει γιατί άνοιγαν τα σχολεία. Εμένα με έπιασαν αμέσως τα κλαματα. Το έμαθε η μαμα μου και μετά από δυο μέρες μου είπε πάμε Αθήνα!! Με μια χαρα εγω μεχρι τα αυτιά ετοιμάστηκα και πήγα να τον δω!! Ήμουν τόσο χαρούμενη!!
Περναγανε οι μηνες και σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο ερχόταν χωριό!! Λίγο πριν τη μεγάλη εβδομαδα είχα παει να τον δω από το πρωί μαζί!!! Πάσχα του 23' το πέρασα μαζί του,ήταν το καλυτερο!!
Ήρθε η στιγμή όμως που κάποια πράγματα δεν κρατάνε για παντα!! 10 Μαΐου του 23' στους 10 μηνες που κλείναμε με χώρισε..κλάμα εγω κακός χαμός!! Καλοκαιρι του 23' λοιπόν και ξεκινάω μια καινούργια ζωή!!ήρθε ένα αλλο παιδί το οποίο είχα να δω χρόνια!! Το γνώριζα από μικρή.Λίγο μεγαλύτερος αλλά δεν πειραζει. Τον ξεπέρασα τον αλλον και κόλλησα με αυτόν!! Αρχίσαμε να μιλάμε αλλά μόνο για 2 μέρες διότι έφυγε για εξωτερικό όπου μένει!! Αρχίσαμε να μιλάμε από μηνύματα. Κάθε μέρα όλο και πιο πολύ. Ξεκινήσαμε και βιντεοκλήσεις και πλέον είμαστε κολλητοί!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

πως ξεκίνησε Where stories live. Discover now