Klokken var nå 16:42, og jeg kjeder meg noe fælt. Alle mine venner, alle og alle, jeg mener kun The Fooo gjengen, er opptatt. Felix er opptatt og sier bare "vi snakker i morgen" selv om jeg ser han er inne på FaceBook, og ikke er særlig busy. Omar er med den nye kjæresten hans, Cleo, flyttet inn nytt for ca. én måndte siden. Oscar er på hytta med familien. Og sist, men overhode ikke minst, Ogge. Ogge er blitt tvunget ut på shopping med moren hans.
Jeg bestemmer meg og ta en tur til Felix, selvom han er 'opptatt', noe som soleklart ikke er sant. Jeg trer på meg mine helt svarte vans og går de 11-12 meterne i mellom våre hus. Jeg banker på, og går rett inn. Det er en vane, men nå, nå angrer jeg at jeg gikk inn slik. "Hv-hvorfor?" spør jeg målløs. "Jeg stikker, jeg." sier hun og tørker seg for munnen. Hun går rett forbi meg og ut døra. "Hvorfor er hun her, og med slike klær?" spør jeg sint, dette her er ikke gøy.
Amanda, jenta fra klassen, som flørtet med Felix hver gang han hadde praksis på skolen min. Hun hadde en svart stram, og veldig kort kjole. Puppene datt nesten ut av kjolen, så stram var den, og rumpa forventa du at du kunne få et skikk av hvert eneste øyeblikk. "Vi er bare venner, chill litt da." sa Felix. Han hadde slappe bevegelser, og jeg vet nå han har drukket litt. "Om det at dere har en hel make out session i et mørkt rom, med noen tente duftlys på, er å være venner. Vet jeg ikke hva det å miste jomfrudommen sin i de tre neste sekundene er!" skriker jeg.
Felix så helt forferdelig ut. Men noe jeg minst følte nå, var tristhet. Jeg følte ikke noe skuffelse, jeg fikk ingen tårer i øyekroken. Jeg følte meg bare sur, sur fordi han var utro med henne. Hun som ikke var vært en dritt. Ikke fordi han generelt var utro. Jeg følte jeg ikke hadde noen følelser bak dette, det var absolutt ingen følelser. "Kom, kom så gjør jeg det godt igjen." sier han og kommer mot meg. Halvveis stua, og han nesten får kanten på salongbordet i ballene. Han reiser seg igjen, og går med de slappe stegene sine.
Jo nærmere han kom, jo klarere jeg kunne se det skittende smilet hans. Han var helt dritings, noe som er forferdelig å se. Han kommer helt tett med meg, og vi var nesten klistret sammen nå. Jeg følte bare ubehag. Men jeg nøler med å hjelpe han.. Jeg brydde meg ikke stort, egentlig. Kanskje jeg ikke likte han så godt, som jeg trodde. Han brukte jo trossalt sin siste sjanse.. "Kom, så hjelper jeg deg. Du kan ikke gå dritings midt på natta." sa jeg og dro han opp mot doen.
Vi gikk inn og jeg satte han ned i badekaret, med klær. Jeg åpnet dusjen, så vannet rant ned på ansiktet hans. Han satt der og bablet i vei om hva eselet hans het, og som jeg vet har han ingen esler. Plutselig ble jeg dratt ned i badekaret, med øynene klistret i hans. Han skøt på med å lene seg lynsjapt og stjele et kyss. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg følte jeg tok feil istad. Ikke alle følelsene hadde forsvunnet for han, det var litt igjen på lager. Jeg var våt tvers igjennom. Felix tok et grep om rumpa mi, midt i kysset. Jeg klarte ikke holde meg lenger, og vi ble mer intense. Kysset ble mer og mer om til klining, intens klining. Jeg vet dette er feil, og at han var full. Men jeg klarte ikke la vær.
There you goooo!