Bir maceranın en kötü zamanı geri dönüş zamanıdır. Yaşadıklarını geride bırakmanın ve normal hayatına geri dönmenin zamanı. Evde klasik bir güne başlamıştı. Bulaşıkları yıkamayı sonunda bitirmişti. Dün evden öyle kaçtığı için teyzesine gözükmese iyi olabilir. Etrafı toplamaya başlamalıydı artık. Salon yine savaş alanı gibiydi. Kuzenleri yine oyun oynamış olmalıydı ve etrafı yine o toplamalıydı. Onları bazen çok kıskanırdı. Onlardan biri olmayı hayal ederdi. Onlar şımarık zorba veletlerdi. Night onlardan nefret etse de hayatları kıskanılmayacak gibi değil. Her istedikleri önlerinde altın tabakla sunulurdu. Etrafı toplarken kuzenlerinden bazıları içeri girdi. "vay bu bizim nightmare değil mi?" dedi ve elini Night'ın omzuna attı.
-Biliyor musun bugün kendimi iyi günümde hissediyorum. İstersen bugün bizle takılabilirsin.
-Bugün gölün oraya gideceğiz. Orayı daha önce görmedin değil mi?
-Oraya giderken birinin çantalarımız taşıması gerekiyor.
Onların amacının çantalarını taşıyacak bir amale bulmak olduğunu biliyordu ama gölü cidden merak ediyordu. Hem onların ayak işlerini yaparsa belki artık ona daha iyi davranabilirlerdi. Teklifi kabul etti ve hazırlanmaya başladı. Göl uzaktaydı.
Uzun bir yolculuğun sonunda varmışlardı. Göl cidden çok güzel gözüküyordu. Su çok berraktı. Çantaları söylediği yere bıraktı. Diğerleri kendi aralarında oynarken Night bir kenara oturdu ve gölü seyretmeye başladı. Bir süre geçtikten sonra Night'ı yanına çağırdılar.
-Bizden biri olmak için bunu kanıtlamalısın.
- Testi geçebilmek için göle atlayacaksın.
Night korkmuştu. Yüzme bilmiyordu ki. Eğer atlarsa gölün derinliklerinde kaybolup giderdi. Birkaç adım geriye çekildi. Korktuğunu görünce sinirlenmişlerdi. Onu buraya kadar getirmişlerdi ve onlara teşekkürü bu muydu?
-Hey korkak tavuk. Sana bizden biri olmak için bir şans verdik ve cevabın bu mu?
Night'ın üzerine yürüdü ve onu arkaya doğru itti. Night dengesini korumayı başardı.
-Seni böyle bırakacağımızı mı düşünüyorsun.
Tekrar itildiğinde bu sefer dengesini kuramadı ve yere düştü
-Ayağa kalk ve yüzüme bak
Night'ı yakasından tuttu ve ayağı kaldırdı. Night başını kaldırdığı anda yüzüne gelen yumrukla geri yere düştü.
-Buraya kadar gelip denemeden geri dönme şansın olduğu mu sanıyorsun. Çocuklar onu tuttun.
Diğeri hızlıca kollarından ve bacaklarından tuttular ve havaya kaldırdılar. İskelenin oraya götürdüler. Onlara engel olma çalışıyordu ama işe yaramıyordu.
Üçe kadar saydılar ve sonra Night'ı suya attılar. Night çırpınıyordu ama bu sadece durumu daha kötü hale getiriyordu. Git gide dibe batıyordu. Yavaşça her şey kararma başladı. Bu sonu olmazdı, değil mi?
...
Gözlerini açtığında hava çoktan kararmıştı. Birisine yaslandığını fark etti. Başını yukarı kaldırdı.
-Abi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Gün ~Nightmare~
FantasiKüçük Nightmare ailesi ile yaşadığı dağ evinde akrabalarıyla başa çıkmak zorunda fakat bu sandığınızdan biraz farklı...