<12>

604 26 4
                                    

Én gyorsan berohantam a fürdőszobába,átvettem a ruhámat, majd az ágyamra vetettem magam, a vizes ruháimat es Javon pulcsiját a fürdőszobában lévő akasztóra akasztottam,a kádban lévő vizet leeresztettem majd a függő ágyamra ráfeküdtem a telefonnal a kezemben.
Pont a telefonomat néztem amikor kopogást hallottam az ajtómon,

-Igen,ki az?(tettem fel unalmasan a kérdést)

-Apa vagyok,bejöhetek?

-Persze gyere!(válaszoltam és felültem)

(Az ajtó nyitódott,apa oda ült velem szembe)

-Ajajj ez valami komoly beszélgetés lesz?(húztam fel félve a szemöldökeim)

-Nem nem fúj dehogy,(tiltakozott nevetve)

-Az a kérdésem hogy holnap van kedved eljönni velem bevásárolni?mindig anyád szokott menni miota utt vagyunk és én meg nem(vágott egy aggódó fejet)és nem tudom mi hol van..(húzta tovább)

-Persze ki nem hagynám,csak egy bukkanó van, délután megyek Javonékkal vidámparkba,tudnál minket fuvarozni?legyszii(vágtam be a bociszemeket )

-Persze,de csak azért mert ismerem az apjukat(kacsintott)

-köszi(szálltam ki a függőágyambol és adtam neki egy pacsit)

-Holnap 10:00 kor indulás,nekem dolgom van előtte!(meselte)

-rendben értem ,tökéletes!(Tapsikoltam)

(Apa elhagyta a szobát én ránéztem a faliorámra ami 22-t mutatott,ugy döntöttem felhívom majd Jaylat hogy Elmeséljem neki a holnapot,de előtte egy melegítőt felvettem és Javon pulcsiját hajszárítóval megszàrítottam,miután elértem hogy száraz legyen a pulcsi egy kis toppot felvettem és a pulcsi pedig felvettem rá és összecipzáraztam,majd Jaylat elkezdtem Face timeon hívni de nem vette fel,ezért felhívtam Jadent aki felvette,épp az ikrével Fifázhatott)

-Szia Jad,latom zavarok bocsi mar nem is zavarlak(már nyomtam volna ki de megláttam amikor Jayla besetal a képbe)

-Álj Jayla!!Jaden add Jaylanak a telefont!Most!(mondtam mire Jaden megelpődötten ram nezett)

-Igenis asszonyom!(adta at a telefont az említett lánynak)

-Huhaa valaki ma meghal!(hallottam Javon hangját)

-Ha így folytatod Walton te is meghalsz!(mosolyogtam a kepernyőbe)

-itt vagyok itt vagyok!(jelentkezett Jayla,majd lerakta a telefont az asztalra ugy hogy a fiuk is benne legyenek)

-szóval apával beszeltem,és holnap fuvaroz minket,nem kell neked vezetned(mosolyogtam)

-Ez kiraly,akkor kb mikor megyünk holnap?(kerdezgette Jayla miközbe testvérei mellé leült)

-szerintem ilyen 12:30 fele majd megyünk értetek,ilyen 12:25 re,rendben fiuk?(kerdeztem a fiukat mire mindegyik csak bambulta a tv-t)

(Jaylara néztem hogy beszivatjuk-e őket,mire ő ezt megértette és bólintott)

-ne vetkőzött le itt vannak a fiúk!!!! (Szolalt meg Jayla hamis mondatot kiáltva,mire mind a két fiu oda kapta a fejét)

-Fhuu erre meg figyelnek!!(mondtam hangosan)

-Mi?(kerdezte Jaden)

-Ezek hulyek(szolalt meg Javon kínosan)

—holnap megyunk vidámparkba Szoval az infokat most kapjátok En nem mondok semmit majd nektek!(rakta fel Jayla megadottan a kezeit)

-Jojo figyelünk(mondta Jaden)

(Elmagyaráztam nekik mindent elöről,majd ők abba hagyták a játékok egy idő elmúltával,Jayla elment,mar csak a fiúkkal beszéltem,)

A legjobb  barátnőm testvére {Javon Walton}Место, где живут истории. Откройте их для себя