Hoofdstuk 4

153 8 1
                                    

~ Anna ~

'De vijf danseressen die we hebben gekozen zijn Milou, Esmae, Anna, Charissa en Laeticia' hoor ik Shaker zeggen. We geven elkaar een knuffel en de andere meiden uit onze groep mogen gaan maar wij moeten nog even blijven om een voorstel ronde te doen zodat de jongens ons ook beter leren kennen. Na de voorstel ronde zoeken we een dag/datum voor de eerste repetitie. Vandaag is de laatste dag dat we hier les hadden en omdat de jongens net vroegen of we nog een keer voor hun willen dansen doen we dat. We zijn klaar voor vandaag en Charissa is eerder weg gegaan omdat ze vandaag der laatste voetbal wedstrijd heeft want ze gaat stoppen met voetbal omdat ze wilt zich gaan focussen op dansen. Ik ga nu met Esmae, Milou en Laeticia kijken naar haar wedstrijd en we vragen Samuel, Kaj, Cassius, Dioni en Jai of ze ook mee gaan. De jongens vinden het goed dus we vertrekken we naar de wedstrijd. Na ongeveer een kwartiertje fietsen komen we aan en gaan we langs het veld staan. Ze zijn klaar met de warming up en we wensen Charissa nog even succes voor de wedstrijd begint. Het is nu pauze en het team van Charissa staat 2-1 voor. We staan een beetje te praten met Charissa en de andere meiden uit haar team over alles wat goed ging en dingen die goed gingen maar beter kunnen. Verder praten we nog over andere dingen zoals hobby's enzo tot dat ze weer moeten spelen. De tweede helft van de wedstrijd is afgelopen en de eindstand is 5-3 voor het team van Charissa.

~ Cassius ~

De wedstrijd van Charissa is net afgelopen, haar team heeft met 5-3 gewonnen en ze zijn zich nu aan het omkleden en dan gaan ze nog even met het hele team iets drinken in de kantine. We staat in de kantine te wachten op het team van Charissa en Charissa zelf. Als ze binnen komen begint iedereen van het team en de ouders en andere mensen die voor hun waren te juichen. Behalve de blijdschap de ze hebben gewonnen is iedereen ook een beetje verdrietig omdat het de laatste wedstrijd was die ze met Charissa hebben gespeelt omdat ze zich wilt focussen op dansen en daar om stopt met voetbal. Hetteam heeft een afscheidsfeestje georganiseert voor Charissa omdat ze der heel erg gaan missen want ze is/was een van de beste speelsters van het team. Na een uurtje gaat iedereen weg en neemt Charissa afscheid van het team. Als Charissa op der fiets wilt stappen om naar huis te gaan houd ik haar tegen omdat ik nog even met haar alleen wil praten.

-----------------------------------------

Sorry dat er zo lang geen hoofdstuk online is gekomen maar hier weer een hoofdstuk. Zelf vind ik dit echt een slecht hoofdstuk maar ik wilde toch iets schrijven omdat er best lang niks is geschreven. Volgens hoofdstuk wordt geschreven door Unicornjurado
( Jeela )

xx Charissa

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 25, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fan and adopted?! Ft B-braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu