Sadece Bir Ruj

3 1 0
                                    

Kadın "Nar Çiçeği" Başlığını verdiği ve sevdiği adama göndereceği o mektuba narin bir öpücük kondurdu.
Ruju...
Nar Çiçeği rengindeydi.
Ve Kadın yazmaya başladı:

"Hayal Meyal hatırladığın,
Dolgun dudaklar, okka burunlar
Tilki gözler,
Asla bizi kalbinden, teninden silemez sevgilim...

Zira Sen;
Adımı, kokumu dahi unutsan
Nar çiçeği rengi dudaklarım çıkmaz senin Mucizeler yaratan aklından.

Beni unut.
Ama dudaklarımın tadını cennetteki o berrak nehire dahi anlatmanı istiyorum sevgilim.."

(Kadın yazmayı durdurdu.)
Elleri kadar kalbi de yorulmuştu
Gözlerinden yaşlar süzülmese de kalbi her gece hüngür hüngür ağlardı onun.
O çok narindi,
Çok çabuk kırılabilen,
Ama asla onu kıranları hayatından silemeyen bi kadındı o.
Bu da kendine yaptığı en büyük haksızlıktı.

Onun kalbinin kırıklarına neden olan,
Ona acımasızca "değersiz" muamelesi yapan bir adama yazıyordu bu mektubu.
Peki ya neden ?
O da bu sorunun cevabını bilemiyordu.

(Kadın titremekte olan ince ve zarif elleriyle yarım bıraktığı mektuba döndü ve zor da olsa yazmaya devam etti)



"Bu yazdıklarım ise;
Sana bir fahişeden değil,
Asla sevmediğin, sevmeye de cürret etmeyeceğin "Öteki Kadın" dan bir mektuptur."

İmza:
Asla sevmediğin o kadın

(Kadın titreyen elleriyle sehpaya mektubu bıraktı ve gözlerinden istemsizce yaşlar süzülmeye başladı.)

Aynanın karşısına geçti yüzünde bir tebessüm ile
Nar çiçeği rengindeki rujunu eşit bir biçimde dudaklarına sürdü.
Sonra güçlü bir halat aldı
Mutfağından bir sandalye getirdi. Kendini Tanrıya ve sonsuzluğa bıraktı.

Kadın mektubu yazmak için güçlü bir cesaret toplasa da
Asla bu yazdıklarını sevdiği adama gösterecek cesareti yoktu.

Adam bilse de kadını çoktan unutmuştu.
Nar çiçeği renginde dudakları olan o zarif ve narin kadının intihar mektubu diğer intihar mektuplarına benzemiyordu.

Kadın intihar mektubunda kendini öldürmekten bahsetmek yerine Sevdiği adama beni asla unutma diyordu.
Çünkü ona göre onun nefes alma sebebi de nefessiz kalıp hayata gözlerini yumma sebebi de o adamdı

Ve kadın sevdiği adamdan başka kimseye veda etmek istemiyordu.
Kimse mezarına gelsin ve onun için göz yaşı döksün istemiyordu.

Kadın yaralanmıştı,
Ama fiziksel değil.

Belki de o yüzden Nar çiçeği renk bir ruj sürmüştü.
Çünkü sokaktan geçen herhangi bir insan için o ruj sadece nar çiçeği renginde bir rujdu ama süren kadın için sevdiği adamın onu terk ettiği ve nefessiz kaldığı günü temsil ediyordu.

Bu yüzden tam ölümünü planladığı sabah o ruju dolgun dudaklarına sürmüştü.

💋
















Merhabalar arkadaşlar.
Öncelikle yazım yanlışları veya noktalama işaretlerinde ufak problemler varsa kusuruma bakmayın.
Burada asla sevilmemiş bir kadının umutsuzca tüm kalbiyle bağlı olduğu bir adama yazdığı intihar mektubunu konu aldık sizlerle
İsterseniz mektuptan önce o adamla aralarında neler geçtiğini konu alan bölümler de yapabilirim.
Umarım çok okunurrr.....

Sizleri seviyorum💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Nar çiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin