Medya"Mina
"Tae...Taee..neredesin?" diye gözü kapalı yatakta Taehyung'u arıyordum ama yeri boştu. Kalkıp aşağəya düştüm ayakkabılarını giyiyordu.
"Birtanem,şirkete mi gidiyorsun?"
"Evet güzelim."
"Bu kadar erken mi? Saat daha 07.00?"
"Dün yetişdiremediğim işler vardı.Çok yorulduğum için bu gün erken gidip hallederim diye düşündüm"
"Evet,bu günlerde kendini çok yoruyorsun kendine dikkat et,sen bana lazımsın ;)"
"tamam hayatım.Akşam geç gele bilirim bilgin olsun.Yatıp uyuyun tamam mı"
"Tamaam. İyi işler"
Kendini bizim için çok yoruyor-diye düşünerek mutfağa geçtim,Mina uyanmadan kahvaltı hazırladım,sonra onu uyandırdım.
"Kızım,kalk artık okula geç kalıcaksın."
"Kalktım annee"
"işlerini hallet ve sofraya gel,bekliyorum"
Mina ilkokula gidiyordu.Küçüktü ama bir çok şeyi çok iyi anlıyordu.
"Günaydın kızım"
"Günaydın anney"
yemeğimizi yemeye başladık..çok neşeli ve konuşkan olan Mina konuşmuyordu ve suratı asıktı"Kızım ne oldu? Neden moralin yok?"
"Anney,Sınıfta bir çocuk var ve beni sinir ediyor"
"Öyle mi? Yakışıklı mı bari?" deyip gülmeye başladım
"YA anney gülme,komik değil. Gıcık oluiyorum ona"
"Tamam kızım,gülmüyorum. Seni her ne kadar sinir etse bile dikkat etme tamam mı güzel kızım. Hem ne derse nazik bir şekilde cevabını vermeye çalış.Sakın insanları kırma."
"Tamam , ama o da haddini bilsin"Minayı okula bıraktım ve markete girip bir kaç lazım olan şey aldım. Daha sonra eve döndüm ve yemek hazırladım. Oturup kahvemi yudumlayıp sosyal medyada geziniyordum ki telefonum çalmya başladı.Arayn Minanın öğretmeniydi.
"Alo,merhaba bayan Cleo. Birşey mi oldu?
"Merhaba bayan Hyo-So. Okula gelebilirseniz sevinirim."
"Minaya bir şey mi oldu yoksa?"
"yok,hayır öyle bir şey değil.Sadece sizinle konuşmam gerek"
"Tamam efendim gelirim hoşçakalın"Üzerimi değiştirip,bir taksiye atlayıp okulun yolunu tutdum.İçim-içimi yiyordu resmen.Aklıma ola bilecek her çey gelmişti.Çoğu da negatif şeylerdi zaten.
................."MErhaba bayan Cleo,gelebilir miyim?
"Merhaba,Tabii buyurun"Mina da odadaydı,ama yine somurtuyordu.Ne olmuştu bu kıza böyle?
"Mina,kızım hadi gidip arkadaşlarınla oyna"
"Tama,öğretmenim""Hyo-So hanım,Sizinle Mina hakkında konuşmak istiyordum,Son günlerde davranışları değişti.Bilmiyorum sadece okulda mı böyle.Evde nasıl tepkileri,tavaırları,davranışları?"
"evet Bayan Cloe bende farketdim.DEmek ki, sadece evde öyle değilmiş.Davranışları değişti.Eski Mina gibi değil. Somurtuyor,daha önce olduğundan az konuşuyor."
"Evet,bu gün Minhoya da hırçın tepkiler verdi, kavga etdiler. Kızınızı durdurmasak çocuğu döverdi"
"Ne Mina mı yaptı. İnanamıyorum,Ne oldu bu çocuğa böyle acaba"
"Bunu size nasıl söylerim bilmiyorum ama....geçen...geçen her kese yani bütün sınıfa bir ödev verdim.Sınıf ödeviydi.Herkesten bir resim çizmelerini istedim" dedi ve masasının çekmecesini açıp oradan bir kağət çıkardı."Bu Minanın çizdiği resim"-resimi gördüğümde dona kaldım. Ben ve taehyung ortamızda da Mina vardı. Evet bu normal ama diğer tarafda kızıl bir kadın çizip üzerindende çizgiler atmışdı. Bayan Cleo ise konuşmakta oldukca zorlanıyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KTH~Cheat (one shot)
Teen FictionHyo-So:Bunu bana nasıl yaparsın?! Hyo-So:Ne değil bildiğim gibi ha?! Ne değil? Beni bırak şu küçüğü de mi düşünmedin? ......... Her güzel şeyin bir sonu vardır......