bazı sebeplerden ötürü (^_-) iç çamaşırı alışverişine çıkmanız gerekiyorr. DDD nizi açıp kardeşlerden birine alışverişe gitmek istediğinizi söylüyorsunuz ve onlar da kabul ediyor?,,,,iç çamaşırı alışverişi olacağından habersiz lol ♪( '▽`)
bu bölümde yer alan karakterler
★彡leviathan
★彡mammon
★彡satan
♡levi:*size almayı düşündüğü yeni figürlerden bahsediyordur* "...ve 4 farklı pozla geliyorrr! hey, (y/n) dinliyosun beni dimi?.."
"ow ow çekiştirme dur bi- "
*mağazanın tabelasını görür*
"yooo yo hayır hayır (y/n) burası olmaz-"sen de bir yandan onu çekiştirip bir yandan da "levi lütfeeeeennnn, birşey olmicak hızlıca girip çıkıcaz zatenn. lütfen senin yardımın olamadan seçemem ama." diyerek onu ikna etmeye çalıştın
Uzuun bir mızmızlanmanın ardından daha mağzaya girmeden suratı kıpkırmızı kesilen Leviathan sana iç çamaşırı seçmede yardım etmeyi kabul etti.
mağazaya adım atar atmaz da kabul ettiğine bin pişman oldu... her yerde sütyenler vardı...kafasını sağa çeviyor, sola bakıyor, ama genede dantelli külotlardan kaçamıyordu...'aghhhh bu çok utanç verici...' diye iç geçirdi gözlerini yere dikip.
beğendiğin bi takımı deneme kabininde denemeye gittin. başkalarının yanlışlıkla seni görmesini engellemek için levi da peşinden gelip perdeni tutmana yardım etti.
"açabilirsin levi!"
Levi perdeyi yavşça kaydırırken birden donakaldı. beyni çalışmayı durdurdu adeta...tek düşünebildiği 'şuan bi hentai nin içinde miyim yoksa' ydı. çünkü ilk defa birini (3 boyutlu birini) iç çamaşırla görüyordu.
"levi?.. olmamış mı?"
birden hayal dünyasından kopan levi, "o-olmuş... yani sen çok g-güzel yani evet- hayı- of dur-"
eliniyle kızaran suratını gizlemeye çalışarak perdeyi geri kapattı."beğendin mi demek buu?" diye sordun gülerek.
"mhm" diye onayladı levi perdenin öbür tarafından.
♡mammon:iç çamaşırı alışverişi olduğunu öğrendiğinde utandığını "m-mammon sama seninle geldiği için şükretmelisin!" gibi havalı şeyler söyleyerek gizlemeye çalışsa da yanaklarındaki kırmızılık onu ele veriyordu.
ama mağazaya adım attığınız anda birden bütün utangaçlığının yerini heyecan almıştı sanki? sana beğendiklerini gösterip senin seçtiklerine yorum bile yapıyordu.
"ooooo şu dantelli ve zincirli olana baksana (y/n)!"
mammon bir sana bir de iç çamaşır takımına bakıyordu."uhm... mammon bilemedim biraz fazla çılgın benim için sankii...daha sade bişeyler mi baksak?" diyerek her geçen saniye daha da kızaran mammonun yüzüne baktın. "mammon?.."
"b-bunu alıyoruz..." dedi elini kızaran yüzünden çekip kredi kartını çıkarmak için cebini yoklarken. İki dakika içinde aklına neler getirmişti bilmiyordun ama kendi ödemeye karar verdiğine göre o takımı gerçekten beğenmiş olmalıydı.
♡satan:alışveriş yapmayı sıkıcı ve biraz zaman kaybı olarak görse de seninle vakit geçirmek için gelmeyi kabul etmişti. nereye gittiğiniz çok önemli değildi o yüzden.
Bir süre satış görevlisinin eşliğinde modellere baktıktan sonra sıkılmaya başlayan Satan:
"E bunlardan sende vardı diye hatırlıyorum niye yenilerini alıyoruz ki?" deyince"Eğer hepsini parçalamamış olsaydın burada olmazdık." diyip Satan'a gülümsedikten sonra satış görevlisine dönüp kedi temalı takımları olup olmadığını sordun. Satan ise az önceki cümlenin şokunu atlatmaya çalışıyordu.
eğer bu bölümü beğendiysen oy vermen ve yorum yapman beni çok mutlu eder! 🍓birdahaki bölümde görüşmek üzere 😽 isteklerini yorumlara yazabilirsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rin'in obeч me zımbırtılαrı !! 🍓
Fanficbir mammon simpi olarak obey me karakterleri hakkında aklıma gelen her zımbırtıyı burada biriktirmeye karar verdim! oneshot, drabble ve tepki karısık gitmeyi düsünüoyorum ╰(*'︶'*)╯♡ daha çok fluff ağırlıklı olacak gibi umarım beğeneceğiniz biseyler...